NOD tussen 20 en 25 februari!

Ha Dames, 

Hier ook NOD 25 (of 26) februari. Ga vanaf woensdag ovulatietesten gebruiken en aan de klus ;)

Dit wordt onze tweede ronde. Vorige ronde wel het gevoel gehad zwanger te zijn (had veel symptomen) alleen 2 dagen voor NOD bloedverlies gehad en daarna heel heftige menstuatie voor 6 dagen. 
Hopelijk deze ronde betere resultaten. 

Groetjes! 
 
Hello ladies, 
Leuk om er even over te kunnen praten met mede-klussers haha. Op je werk bespreek je dit natuurlijk ook niet met vage collega's maar je denkt er wel veel aan. Mijn NOD is 26 febr cyclus van ongeveer 25 dagen. Vorige LH piek gemeten rond cyclusdag 13 dus ik ga woensdag/donderdag starten met ovulatie testen. Dit is mijn ronde 3 na een miskraam in december.
Klussen jullie om de dag rond eisprong of elke dag?
Is jullie ovulatie ook vaak rond dag 13 of eerder of later? 

 
 
 
Wij klussen om de dag,, dat zou het beste zijn voor het sperma. 
Hier sinds vrijdag bezig met ovulatietesten, maar zaterdag en zondag niet kunnen testen ivm ergens anders logeren.. Vandaag ook negatief... ik verwacht hem dinsdag of woensdag pas maar de vorige keer was hij ook opeens 3 dagen eerder....
De ovulatie is over t algemeen 14 dagen voor je NOD, dus het ligt aan je cyclus op welke dag de ovulatie is ;)
Ik duim voor allemaal positieve testen deze maand! 
Groetjes Danielle
 
 
Ik heb een vroege miskraam gehad (5wkn) na zwanger te zijn geworden in ronde 1. Dus we waren heel blij maar snel daarna verdrietig.. wel een gerust stelling dat mijn lichaam zwanger kan worden en ookal in 1 keer. Mijn NOD is 24/2 volgens de echoscopist. Ik gebruik deze week ovulatie testen omdat ik niet precies weet waneer mijn eisprong plaats vind. Dus eigelijk is het opnieuw ronde 1 maar ergens ook ronde 2.
 
Hmm... mijn ovulatie had vandaag moeten zijn maar nog geen positieve ovulatietest gehad.... 
Of hij is weer eerder geweest (zaterdag/zondag), maar toen kon ik dus niet testen... of ik moet nog even geduld hebben... 
Komende dagen maar blijven testen... 
Hoe is het bij jullie? Groetjes!
 
@ M Happy, gaaf dat je zo snel zwanger was en uiteraard super jammer dat het zo is afgelopen maar biedt zeker perspectief lijkt me!
 
@ Danielle, mmmm spannend je hebt ook nog geen licht streepje gezien? Ik zou haast denken dat je dan al je lh piek hebt gehad in het weekend als ik kijk naar mezelf. Zaterdags licht steeepje, zondag donkere als de controle streep en maandag weer licht streepje.
Ik moet zeggen vorige cyclus voelde ik me enorm belabberd na mn vruchtbare periode (was ook de eerste x na de pil) maar nu voel ik me echt mega fit en heb nergens last van! Of dit goed is slecht teken is I dont know haha
 
Irritant hè niet precies weten wanneer je eisprong komt. Ik geloof uiteraard de ovulatietesten , maar let ook goed op mijn lichaam, mood /humeur etc. Checken jullie ook het cervixslijm? Ik merk sinds gister wel een verschil in transparantie en rekbaarheid. 
Ben sinds vandaag gestart met ovulatie testen. Mijn gevoel zegt dat ik hem van het weekend heb. Ik probeer om de dag te rollenbollen ?
@ danielle gebruik je ovulatie testen met streepjes? Zie je de kleur niet oplopen? Hoop dat je piek ook dit weekend komt.
@ lietje hoop dat die bonk energie een goed voorgevoel is! Ik zat vorige week op de fiets en voelde dat alles goed kwam ( dag na de dip dat ik ongesteld werd) en dat verbaasde me wel . Voorteken? ☺
 
 
 
Ha dames! 
Ik gebruik de testen van Clear Blue met smileys, dus geen streepjes... Ik ga altijd zo twijfelen met streepjes, CB is gewoon een smiley of niet... Vind ik persoonlijk dus wat duidelijker...
Mijn spiraaltje is sinds 1 november eruit en heb sindsdien een cyclus van 35 dagen en een cyclus van 29 dagen gehad. Ik had gehoopt dat hij deze maand 28 dagen zou zijn en dat dat dan verder zo bleef... Maar hij kan natuurlijk ook gewoon weer langer zijn he... Dat lees je toch ook vaak na het verwijderen van een spiraal... Ik hoop iig dat hij niet al te lang op zich laat wachten... Wij vrijen ook om de dag.... Dan kunnen we hem in ieder geval niet overslaan zou je denken..
Gisteren had ik wat dikker en rekbaarder cervixslijm, en daardoor dacht ik ook echt dat het vandaag wel een positieve test zou worden... maar vandaag geen bijzonder slijm ofzo... Verder had ik van het weekend dus juist wel steken in mn buik... maar ik weet niet of ik dat nu echt kan associeren met ovulatiepijn... 
Kortom... ik heb gewoon echt werkelijkwaar geen idee ;p
 
Terug
Bovenaan