NOD tussen 20 en 25 februari!

Hallo, 
Mijn NOD is 25 februari. Ik zit nu in de klusweek en maak deze ronde ook gebruik van ovulatietesten. 
Dinsdag en vandaag geklust. Dinsdag en woensdag een ovulatietest gedaan waar geen streep te zien was en vandaag een ovulatie test gedaan met een lichte streep. Dit weekend nog klussen en dan hoop ik dat het deze ronde gelukt is, ook maar even kijken wat de ovulatietesten blijven aangeven. 
Ik wil proberen er deze ronde wat minder mee bezig te zijn maar ik denk dat dit niet gaat lukken. 
Ik wens iedereen weer succes met wachten! Toch altijd erg spannend. 
 
Hoi dames,
 
Wat leuk om jullie berichtjes te lezen, we zitten immers in hetzelfde schuitje ;).
Voor mij is dit de tweede ronde, door middel van een KID behandeling! Mijn NOD zal rond de 22 februari zijn, spannend!!
 
In het ziekenhuis hebben ze mij geadviseerd om de duurdere clearclue ovulatietesten te gebruiken, deze schijnen het beste te zijn! Je krijgt dan een smiley en je hoeft niet naar streepjes etc te kijken. Bij een smiley moest ik de volgende dag de inseminatie krijgen, dus dan moeten jullie ´klussen´ ;)
 
Liefs!
 
Hier nog steeds geen positieve ovulatiesmiley van CB! Ik baal er wel een beetje van en merk dat het mn hoofd weer een beetje gaat overnemen.... Wat als dit en dat en zus en zo.... Gelukkig weet manlief me wel wat te kalmeren steeds... maar die is ook geen 24 uur per dag bij me natuurlijk! Maar weer duimen voor morgen!
@SharonHH, wat is een KID behandeling? 
@Iris, heeft je ovulatietest al een duidelijke piek gegeven?
Groetjes!
 
@Danielle: Ik snap je wel het is ook allemaal spannend en zenuwslopend.
KID behandeling = kunstmatige inseminatie met donorzaad, via het ziekenhuis :). Nadeel is dat je maar 1x per maand een inseminatie krijgt, dus verkleint wel de kans, maar goed ik hou hoop!
 
@Danielle ik heb net weer een ovulatietest gedaan en het streepje is nu wat duidelijker dan gisteren maar nog niet zo duidelijk als de controle streep. Ik denk dat morgen mijn piek zal zijn, doe dan weer een ovulatie test. 
Baal er wel een beetje van dat de streep nu veel duidelijker is want vandaag kunnen we helaas niet ‘klussen’. Gisteren nog wel geklust en hopelijk morgen ook, hoop dat dat dan voldoende mag zijn. Zal jammer zijn dat het niet gelukt is omdat we vandaag niet kunnen klussen. Maar goed het moet natuurlijk ook leuk blijven en niet omdat het “moet” 
Hoe gaat het bij jou Daniëlle en bij de rest? 
 
Ik test ook gezellig met jullie mee. Woensdag en gister lichte streep, vandaag iets duidelijker en merk het ook aan het cervixslijm. Ik verwacht de eisprong dit weekend. Ik klus om de dag dus hoop dat het genoeg is ☺
Elke dag is niet altijd haalbaar en bovendien moet je beide ook opgewonden genoeg zijn en dat gaat nou eenmaal makkelijker als er een dagje tussen zit. Ik doe vanavond extra kaarsjes aan haha. 
Sharon respect dat je het moederschap alleen aandurft want prinsen op witte paarden zijn nou eenmaal schaars. Mag ik vragen hoe oud je bent plus de rest hier? Was even nieuwsgierig. Ik zelf ben 32.  X M 
 
Hey Iris, 
Om de dag vrijen is het beste, ook voor de kwaliteit van het sperma. Als je vaker vrijt komen er per zaadlozing minder goede cellen binnen. 
Daarnaast kunnen spermacellen tot 5 dagen in je blijven leven, en hierdoor maakt het dus niet uit dat je een dag overslaat.. Hopelijk heb ik je zo een beetje gerust kunnen stellen! 
Groetjes Danielle
 
Terug
Bovenaan