NOD tussen 20 en 25 februari!

Hi dames, hier ook nog niks. Vanmiddag een negatieve test. Had wel gisteren ongesteld moeten worden en ik ben het nog niet. Ik ben altijd stipt op tijd. Ik heb wel behoorlijke krampen, voelt anders dan menstruatiekrampen trouwens, maar ik zal wel allemaal dingen in mijn hoofd halen...ik ga maandag maar weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Na twee miskramen zou het wel fijn zijn als het nu weer lukt en dat het ook blijft zitten!! 
 
Jeetje, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje... bij mij ook nog niets, voel ook niets aankomen maar dat heb ik vaker. Alleen vorige maand had ik 3 a 4 dagen al een soort kramp voordat het feest zich aandiende en dat was juist weer abnormaal voor mij. Nu weet ik het dus niet meer! Ik heb gister na mijn negatieve test een baaldagje gehad en mn mannetje was super lief voor me, heeft me onder een dekentje gelegd en frietjes besteld. Hij vind het voor mij sneu en begrijpt het heel goed maar hij zegt ook dat het dan erg snel zou zijn.. hij probeerd nog aan het idee te wennen (vind vader worden heeeel spannend!) maar stond van de week in de supermarkt al wel naar luiers te kijken, dat was zo een aandoenelijk moment dat ik zo had gehoopt dat het gelukt was deze maand!
 
Hier is het vanochtend toch mis gegaan. Ik had zo ontzettend gehoopt dat het wel raak zou zijn. Weer die teleurstelling, weer verdriet. Echt balen....
Ik hoop dat het bij jullie wel goed gaat. 
 
Wat balen Sas!!! Inderdaad je even lekker een dagje laten verwennen en op naar volgende maand. Ik hoop voor je dat het dan echt lukt. 
Hier nog niks.. al drie dagen niet. Ook geen positieve test vanmorgen, wel af en toe wat krampen dus ik denk dat ik vandaag of morgen wel teleurgesteld wordt. Alhoewel ik ook nog de hoop heb dat het wel gelukt is. Lees toch hier en daar ook berichten dat vrouwen pas na een week over tijd (dus voor mij over 4 dagen) positief testen ... we blijven wachten.
 
 
Aah wat vervelend sas-H!! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden hea! Hoop voor je dat het snel mag gaan lukken! Jouw tijd komt echt nog wel al blijven dit natuurlijk elke keer weer grote teleurstellingen.
Gebruiker10062500: wat vervelend die onzekerheid! Weet je nog net niks. Kan me voorstellen dat je dan toch hoop blijft houden. Hoop dan ook voor je dat het toch nog positief uitpakt! Hou de berichten in de gaten.
ik heb vanmorgen positief mogen testen!! Kan het nog steeds niet echt geloven, zo onwerkelijk allemaal! Had er totaal geen rekening meer mee gehouden. Gister morgen ineens bruinverlies dus ging er vanuit dat mijn menstruatie op gang ging komen. Vanmorgen was dit helemaal weer weg dus toch maar een testje tegenaan gegooid en ja hoor!!! Nu natuurlijk hopen dat het goed blijft gaan en het bruinverlies niet alsnog een slecht teken blijkt te zijn. Spannend!! 
 
Gebruiker, had je vrijdag nog getest? Mijn zus zegt net dat op de dag van nod testen eigenlijk nog te vroeg is.. dat bij haar 1 test ook negatief gaf en dag daarna andere test positief.. ik ging er zooo vanuit dat negatief op nod ook daadwerkelijk negatief betekende en ik wil niet gaan twijfelen.. ik heb gister en half vandaag nog een baaldag dat de test negatief was. En toch denk ik er ook over om dan maar met een andere test nog een keer te gaan testen.. 
 
He meiden, weer even een berichtje van mij. Ik heb toch vanmorgen weer getest maar deze was negatief. Ik ben wel al overtijd en zover overtijd al een jaar of wat niet geweest. Ik voel ook helemaal niets aankomen. Ben dus een beetje in de war. Ik ben afgelopen maand wel op vakantie geweest en een business reis gemaakt naar het buitenland. Twee keer een lichte jetlag gehad daardoor, kan dat er mee te maken hebben dat mijn cyclus ineens langer is? Kan het echt dat je pas later positief test? Heb het gevoel dat dat te weinig voorkomt en ik echt niet een uitzondering ben.. oneerlijk als je zwanger probeert te worden en overtijd bent maar de testen negatief zijn! 
 
Terug
Bovenaan