NOD tussen 20 en 25 februari!

Hi Sas, fijn he je hart luchten hier. Ik merk dat ik het ook heel lastig vind om met niemand echt te kunnen praten hierover.. ik hoop uiteraard dat deze kramp niet voor je ongesteldheid is maar een teken van vroege zwangerschap.. ik kan me meer dan voorstellen dat het veel met je doet. Ik had ook niet verwacht dat het mij zo snel zou aangrijpen.. hou ons op de hoogte!
 
He roosjekinderwens, hoe is het nu? Nog steeds overtijd?
gefeliciteerd Marlieke! Spannende tijd ga je tegemoet!
en hoe gaat het nu met jou Sas, wanneer wil je gaan testen als het zover komt? Morgen is mijn NOD. So far nothing maar ik voel het ook vaak niet helemaal aankomen dus spannend tot het laatste moment. Ik twijfel heel erg of ik zal gaan testen morgen of tot zaterdag zal wachten.
 
Ik heb vanmorgen een positieve test gedaan!❤️? ik ben zo intens blij! Vorige maand heb ik een miskraam gehad en ik ben zo blij dat het snel weer is gelukt! 
 
Heel erg veel succes aankomende dagen, en hopen dat jullie ook (snel) een positieve test in handen hebben!
 
Liefs Claudia
 
Claudia en Marlieke, gefeliciteerd! Heel erg leuk voor jullie!
Hier is er nog steeds niks gebeurd. Dit is in principe mijn 3e dag dat ik overtijd ben. Ik heb nog wel steeds buikkrampen met vlagen. Ook wat hoofdpijn en gisterenavond zonder reden erg misselijk. Maar ik loop ook al bijna 2 weken met een flinke verkoudheid dus de klachten kunnen daar ook van komen. Ik kan niets anders doen dan afwachten.
Anne, bij jou ook nog steeds niets? Ik heb besloten om pas na het weekend weer te testen. Ben jij er al uit of je vandaag test of morgen?
 
 
Ik heb vanmorgen hartstikke negatief getest helaas.. 
Heb je al getest Sas, en anders wanneer ga je dan weer testen?
gefeliciteerd Clauxrik!!!
uwgh ik ben bummed out.. weer niet gelukt.
 
Aaaah balen zeg Anne. Ik snap dat je er nu even doorheen zit. Zo herkenbaar....
Is je menstruatie ook al begonnen dan? Ik heb namelijk ook negatief getest afgelopen woensdag, maar bij mij is er nog niks gebeurd qua menstruatie. 
Ik wil pas na het weekend weer gaan testen. Vind zo'n test doen echt onwijs spannend en stressvol. 
 
 
Nee nog niet begonnen maar zal vandaag of morgen wel beginnen. Het blijft dus super spannend voor jou zo! Ben je vaker zo lang overtijd? 
Testen is ook super spannend en tegelijkertijd heb ik er ook een hekel aan.. vandaag is even balen maar ik hoef lekker niks de rest van de dag en morgen weer een nieuwe dag.. kan er weinig aan doen op dit moment.. ik duim voor je!! Trouwens, je kan na 48 uur weer testen dan gaat je hcg omhoog toch? Dat je zo lang kan wachten zeg! Haha
 
Nee, ik ben nog niet eerder zo lang overtijd geweest. Ik zit nu op 28 dagen, terwijl ik gemiddeld op 25 dagen zit. Maar de kramp die ik voel lijkt zo ontzettend veel op menstruatie kramp, dat ik me haast niet kan voorstellen dat het dat niet is...
Ik heb rond de jaarwisseling wel meegemaakt dat ik eerst 4 dagen kramp heb gehad en daarna ongesteld werd. Terwijl ik normaal gesproken altijd kramp krijg en dan binnen een halve dag ook ga bloeden. 
Dus ik denk dat dat de reden is dat ik tot na het weekend wil wachten. Dit is nu mijn 4e dag met kramp, dus de kans is nog aanwezig dat ik dit weekend ongesteld ga worden. 
Goed van je dat je vandaag even de tijd neemt om gewoonweg te balen. Maar wie weet, misschien is het toch wel raak... Ik hoop het voor je.
 
Terug
Bovenaan