NOD tussen 22-3 en 31-3

Hoi

Ik had het ook al op de Donderdag NOD gepost, maar vanochtend waren ze er...
!!!!
Zwaar balen dus!
Ik ben augustus gestopt met de pil (na 14 jaar).
Vanaf 1 januari zijn we voor het eggie gegaan..
We gaan nu dus op voor de 4e ronde (nog ff wennen omniet meer 3e ronde te zeggen)
Mijn cyclus heeft wel raar gedaan (29-23-51-26-20-25-26)...
Ben ergens nog wel bang dat ik aan het ontpillen ben.
Weet iemand of dat zo is en anders, hoe weet ik dat??
En van welke cyclus duur moet ik nou uit gaan???
Help??

Tamara, ben je al aan het testen???

Liefs,
Kiki

Hoi Dames,
Even een berichtje voor ik naar mijn werk ga!
Ik heb net getest en deze was negatief, dus ik moet gewoon ongesteld gaan worden een deze dagen. Ik ga nu wat afstand nemen, zodat ik even mijn gedachten aan de kant kan zetten. We hebben besloten om het nog 1 maand veilig te doen en daarna voor het eggie te gaan!! Dan weet ik een klein beetje mijn cyclus. Jullie zien me vanzelf wel!!

Groetjes Tamara

hoi dames!!!

Hoe gaat het hier??? Nog niet echt veel goed nieuws he....

Vreselijk balen zeg, had zo gehoopt dat jullie allemaal mee naar het novemberforum gingen....

Ik blijf wel even spieken hoe het met jullie gaat hoor!!!

liefs gridje

Hallo Gridje,

Zoals je kunt zien heb ik vandaag mijn NOD.
Tot dusver zijn er nog geen  - devils te bekennen, maar eerlijk gezegd verwacht ik ze als ze komen eerder maandag of dinsdag (volgens mij toen mijn ei gehad).
Ik voel me absoluut niet anders dan anders, ik heb alleen veel last van pukkeltjes op het moment. Maar dit wijt ik eerder aan het eten van een overdosis chocola (mmmmmmmmm!).

Het is dus nog even afwachten geblazen.
Ik hoop dat ik met je mee mag gaan zwangeren, maar ik heb nog weinig hoop tot dusver.

Hoe is het met jou Gridje? Begin je al aan het idee te wennen dat je in november een klein hummeltje in je armen mag gaan houden?

Veel liefs,

Twinkel3

Hi,

Hier nog steeds geen rd's..... Voel me ook niet meer misselijk; nergens last van eigenlijk.... Vanavond hebben we een feestje en ik wil geen alcohol drinken, alleen valt dat wel erg op, want ik drink altijd rose op feestjes.... pffftttt. Misschien 1 glaasje en daarna niets meer. Morgen gaan we testen.
Moet zeggen dat ik me wel naar voel voor de rest die niet zwanger is; ik dacht eigenlijk dat Tamara en Kiki gewoon zwanger zouden zijn? Balen hoor!!! Ik leef erg met jullie mee, maar goed: volgende maand weer een nieuw ei en nieuwe kansen...

Miran, heb je al getest?

groetjes,

Danielle

hoi hoi,
nou dit lijkt wel een heel vruchtbaar topic te zijn!!
Ik lijk steeds meer last te krijgen van kwaaltjes. Gister kreeg ik ineens erge trek in melk en bedacht mezelf meteen dat het ook yoghurt mocht zijn. Na een glas melk was dit weg. Vandaag had ik dat weer. Mijn idee hierbij is dat mijn lichaam de voedingsproducten nodig heeft. Ik had al 2 dagen geen melk op. Zo'n erge trek heb ik echter nooit in melk.
Ook werd ik gister misselijk na het eten van wat paaseitjes. En deze kon ik echt met zakken tegelijk op, zeker voor mijn NOD die ik donderdag verwacht. 's Avonds wilde ik ook nog wat snoepjes eten en weer misselijk.
Mijn borsten worden steeds gevoeliger, terwijl ze vorige maand al bijna niet meer gevoelig waren.
Vannacht heb ik gedroomd over mijn eigen bevalling. Ik heb een heel mooi meisje gebaard. Toen ik hierna wakker werd, wist ik zeker dat ik zwanger ben, omdat ik nog nooit zo'n droom gehad heb, zelfs niet toen ik in okt zwanger was (MK)
Nu ga ik echter weer twijfelen, ik ben er deze maand ook zo mee bezig, dat kan natuurlijk ook de reden van de droom geweest zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Nou ja ik zal gewoon nog een paar dagen geduld moeten hebben. Als het niet raak is, ga ik proberen afstand te nemen van dit forum, want ik ben daardoor echt teveel bezig met mijn pogingen om zwanger te raken!

groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan