NOD tussen 22-3 en 31-3

hoi hoi,
als het goed is heb ik net mijn ei achter de rug, maar zeker weten doe ik dat dus niet, omdat ik het niet voel. Wel is mijn temperatuur aan het stijgen en dan zou het dus kloppen.
Qua kwaaltjes merk ik dat ik alweer overal op begin te letten. Ik zit vaker aan mijn borsten om te voelen of ze al gevoeliger worden. Mijn tepels zijn nu gevoeliger als ik eraan zit.
Verder is er natuurlijk niet veel te zeggen nog. Ik zou het zo fijn vinden als ik morgen wakker wordt en het blijkt ineens 27 maart te zijn, dan hoef ik niet zo lang meer in spanning te zitten. Hoewel ik het me iedere maand voorneem om me er minder mee bezig te houden, lukt het me toch ook telkens niet. Gelukkig mag ik morgen weer gaan werken, heb ik een beetje afleiding.
Miranda, qua eisprong. Dit is per vrouw verschillend. Als ik het goed heb (ik ben dus aan het tempen) heb ik rond dag 18 mijn ei. Mijn cyclus duurt 28/30 dagen, dus dat is dan geen 14 dagen voor mijn NOD.

nou ja, ik wil iedereen succes wensen de komende dagen. Ik ben erg benieuwd wie hier volgende maand niet meer terug hoeven te komen.

groetjes
Patricia

Hallo dames,

Nou  mijn  RD's zijn gisteren gearriveerd. Volgende maand, nieuwe ronde, nieuwe kansen!   Natuurlijk ben ik teleurgesteld, maar na 2 maanden op een cyclus van 37-39 dagen te hebben gezeten, zit ik nu op 33 .

Dus volgende maand gaan we weer flink aan de slag.

Alle andere dames, wens ik veel geluk en ik hoop dat bij jullie de RD's wegblijven.   ik blijf dit topic in elk geval volgen....

Liefs  Venice

Hallo Meiden,

Van het weekend wel al bijgelezen maar geen tijd gehad om te reageren... wat een leuk topic is dit geworden zeg...
BIj mij zijn de kwaaltje nu echt aanwezig, heel het weekend weinig last gehad dacht echt dat het niet raak was (ik mijn mannetje ook twee dagen mee gestalkt en vreselijk down dus) Nu is het maandag en plas ik me gek, ben gruwelijk misselijk, vreemd gevoel weer in mijn buik en maag af en toe en gruwelijk heet heb ik het en mijn borsten doen niet pijn maar voelen vreemd aan (af en toe steekje).. Dus of een griepje of..... super super nieuws einde van deze week... Vind het zo spannend... vreselijk word nu echt met de minuut zieker worden... Ik tril/bibber ook helemaal hoop niet dat het de griep is zeg.... want dat getril heb ik de vorige keer niet gehad hoor...

Bah, balen zeg Venice van de rd's..... Ik ga voor je duimen dat het volgende maand zeker raak is!!

Verder vind ik de andere verhalen wel heel zwanger klinken! Tamjebamje, Kiki, Miranda...spannend he?

ben heel blij dat ik m'n verhalen met jullie kan delen, want met wie anders moet je dat doen? M'n vriend zegt bij alles: afwachten en zei vanochtend ineens dat hij ook in de ochtend en avond misselijk is: ja hoor!!!! wat heb ik daar nou weer aan

verder voel ik overdag nauwelijks iets, maar 's ochtends en 's avonds (na het eten !?!) ben ik een beetje misselijk.

ik wil vanavond gaan sporten, maar ben bang dat het eitje dan niet innestelt, is dat een heel stom idee? Wat denken jullie, ik kan toch gewoon een step-lesje doen vanavond? Ik voel me niet ziek ofzo..

Hey Venice,
Wat balen zeg!
Kan me voorstellen dat je je rot voelt op het moment!
Ik hoop echt  voor je dat het volgende maand wel raak is!

Miranda,
Je verhaal klinkt nogsteeds goed hoor! Komt goed! We gaan gewoon vrolijk verer naar het Novemberforum! (dit geld natuurlijk ook voor de rest!)

Blijdedoos,
Meis je moet gewoon gaan sporten! Dat eitje nesteld echt wel in als het goed bevrucht is! Zo moet je echt niet gaan denken hoor daar kan je echt gek van worden! Ik zou juist gaan sporten! Dan kan je je gedachten ecen verplaatsen.. Ik probeer zo veel mogelijk leuke/andere dingen te doen dat helpt echt!
Succes met wachten!!!

Liefs,
Rian

ja Rian, je hebt helemaal gelijk! Ik had 't er net met m'n vriend over en het is gewoon stom om nu al te denken dat je sommige dingen niet kan doen. Dus ik ga gewoon lekker sporten vanavond! Effe lekker zweten en verstand op nul!

Rian, hoe voel jij je vandaag?

Blijdedoos
Goedzo meis!
Gewoon lekker doorgaan met wat je altijd doet!
Tja hoe ik me voel.. misschien iets anders dan anders.. In ieder geval zijn mijn borsten duidelijk groter, gladder en pijnlijker moe en last van mijn maag.. en dat was het alweer.. Ik hoop nog maar niet te veel... Misschien alleen stiekem
Nog 3 dagen.............

Hallo Dames,

Nou net even wat gegeten en nu gaat het wel weer. Beetje trillerig nog en raar ongi gevoel in mijn buik en af en toe een belletjes gevoel... Wil de goden niet verzoeken maar voel me net als vorige maand een week voor mijn NOD  Ik hoop het zo... heb jij dat ook Rian?

Venice_DJ wat sneu voor je meis. Welke ronde zat je?

Ben heel benieuwd hoe het met je is Kitty? Je bent al 1 dag overtijd zag ik op je banner. spannend hoor... laat ons even iets weten?

Deze week flink wat afleiding zoeken dan is het zo weer maandag (als ik dus 32 dgn cylcus heb) hoop eigenijk 28 met een laat ei... hihi... hoe weet je dat eigenlijk? Niet denk ik he? dan moet je vast eerst ongi zijn geworden. Nou ik laat het even rusten want ik maak mezelf helemaal wappie.

Terug
Bovenaan