NOD tussen 22-3 en 31-3

Sorry even vergeten.
Spannend Kitty, hopen dat de      zich niet laten zien!!
Ik zal voor je !! Hou je ons op de hoogte.

Groetjes Tamara

Hoi meiden,

Leuk om jullie verhalen te lezen. Ook ik sluit me bij jullie aan, heb mijn ei denk ik afgelopen donderdag gehad.  En mijn NOD is dus 29 maart. Ik denk dat als ik die dag niet ongi wordt dat ik dan 30 of 31 maart ga testen. (maar ik  kan altijd een  beetje moeilijk wachten).  Tenzij ik echt dingen gaat voelen dan test ik misschien toch al gelijk de 29e.

Ik ga natuurlijk heel hard duimen dat we allemaal zwanger zijn aankomende ronde. Dit is voor mij mijn 6e ronde voor het 1 kindje.

Heel veel liefs
Pebbles

Hi meiden,

Ik en mijn vriend zijn zins juni 2006 bezig voor een beeb.
Ik ben 23 feb voor het laatst ongi geweest en heb cyclus tussen de 32 a 34 dagen ongeveer .Dit wisseld nog wel is.
Als goed is zijn net  mijn vruchtbare dagen achter de rug.Hebben deze maand er veel geklust om de dag in de hoop dat het deze keer gelukt is.
Vind het erg spannend ,hoop dat het raak is
Maar ja tijd zal het leren.
Iedereen succes met klussen hopelijk zijn we allemaal snel zwanger

groetjes steenbokje

Hoi meiden,

Ik denk even een update houden hoor!
Kitty, jou NOD is toch al geweest, en?? Ben je zwanger? Ik hoop het voor je!
en Tamjededamje, jou NOD is vandaag of morgen, wat denk je? voel je al iets?
Ik moet nog 11 dagen wachten en heb zoals in al mijn andere rondes nog geen klachten of kwaaltjes, waarvan je denkt hé, maar dan kan volgens mij ook nog niet want mijn ei was pas afgelopen donderdag! O ik hoop zo dat het nu raak is, we hebben heel veel geklust, dus kunnen bijna niet gemist hebben.

Veel succes allemaal en ik  voor jullie,
liefs,
Pebbles

hier is de mijne dan ik ben van 35 dagen uit gegaan dus we zullen eens zien of het wel echt klopt maar het duurt alleen nog zo lang  ik ga pas testen als ik 2 weken over tijd ben anders verspil ik die testen alleen maar en wordt ik alleen maar verdrietiger dat als de test steeds negatief is. en vorige keer was ik ook 6 dagen over tijd en toen werd ik ongesteld dus ik dacht "gelukkig geen test gehaalt" koste me anders ook nog eens onnodig geld. maar we zien wel wat het zal brengen

Groetjes marina

hey,

ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat bij jullie??? Zijn er al meiden die getest hebben?? Of waar helaas de rd's aangekomen zijn??

Ik werd net ineens helemaal misselijk toen ik stond te strijken.... Echt erg raar... Ben even gaan zitten en nu gaat het weer goed...

Spannend nog 6 dagen!!!!

liefs gridje

hoi meiden,
Lekker aan het genieten van het weekend?? Ik wel ben vandaag even samen met mijn mannetje bij de Ikea in Amsterdam geweest, was wel gezellig. Morgen weer aan het werk, daar heb ik op dit moment nog helemaal geen zin in      
Weekend is veel te kort geweest, maar ja dat is het altijd. Als het weer morgen is, vind ik het niet erg om weer aan het werk te gaan.

Pebbles: Ik heb pas 22 Maart mijn NOD en ben erg bieuwd. Ik voel me niet heel anders dan anders, maar anders dan als ik normaal ongi moet worden. Ik heb nu al een aantal dagen last van steken en een ongi pijn in mijn onderbuik, dit heb ik normaal nooit. Ook heb ik erg last van oprisperingen en boeren. De laatste twee nachten slaap ik erg slecht en ook heb ik last van gevoelige tepels. Ik heb dus wel de zwangerschapverschijnselen, maar ja mijn lichaam kan me ook voor gek houden.
Ik wacht het gewoon even af, als het niet raak is gaan we eind April voor het eggie.Ik ben dus echt aan het afwachten, zie het wel!! Hoe gaat het met jou??

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan