NOD tussen 22-3 en 31-3

Sorry Gridje, Ik had je berichtje niet zien staan. Hoe voel jij je verder??
Ik heb ook af en toe vlagen van misselijkheid, maar meer last   van maagzuur en boeren, dat heb ik normaal nooit. spannend hé dat wachten? Ik ben in staat om al te testen, maar weet dat dat 8 van de 10 keer nog geen zin heeft, dus wacht nog maar even.
Als ik zaterdag niet ongesteld ben dan ga ik testen en jij??

Twinkel en Miranda: hoe gaat het met jullie?? Voelen jullie je al anders??
ben benieuwd!

Groetjes Tamara

Hoi allemaal!

Inderdaad even lekker van het weekend genoten. Gisteren was ik naar de sauna met een vriendin; heerlijk ontspannend en ik zag heleboel zwangere vrouwen!!!! Volgens mij kan het prima hoor naar de sauna gaan; zolang je je goed voelt!
Tot aan afgelopen vrijdag voelde ik helemaal niets anders, maar sinds twee dagen 's ochtends en 's avonds misselijk!! Gisteren had ik ongi-pijn, nu rommelt het telkens in m'n buik (of zoals iemand anders zei: van die bellen enzo). Weet niet of het zover is deze maand! Vorige maand voelde ik me 100 procent zwanger en toen was het niet zo, nu voel ik wel heeeel weinig! Mijn NOD is 25 maart....er komen dus spannende dagen aan voor iedereen. Ik ga ook pas testen als ik bijv. 2 weken overtijd ben, anders is de hcg toch nog niet aan te tonen...

succes allemaal! ik ga voor jullie allemaal duimen!!!

groetjes, Danielle

Hoi Danielle,

Het klinkt wel heel positief wat je verteld!! Ik zal voor je !

Groetjes Tamara

hoi meiden,

tjeetje wat spannend allemaal zeg!
Bij jou klinkt het aardig positief danielle...... ben benieuwd!
Je zou haast zeggen met dat lenteweer van de afgelopen week in de lucht, kan er alleen maar positief nieuws komen!!

Ik heb zere borsten, maar of het veel zegt weet ik niet... Vorige maand had ik het ook maar moet zeggen dat heg nu wel anders voelt....
Verder werd ik vanmiddag erg misselijk toen ik stond te strijken..... Ach ik weet het allemaal ook niet.... Maar gewoon afwachten!

Maar ik ga zeker  duimen voor jullie allemaal!!!!!

liefs gridje.

ik weet nog niet wanneer ik ga testen, denk zaterdag ofzo..... anders zondag, ligt eraan hoe lang ik het vol kan houden niet te testen!

Hoi!!

Lange dagen he Tamara tot de 22e?!!
Ik heb precies hetzelfde, NOD 22/3!!
Af en toe heb ik een vlaag van misselijkheid en soms ook steken onderin de buik en gevoeligere borsten...
Maar niet continu en elke dag evenveel
Ik ben (net zoals iedereen hier) bang dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is...
Maar toch voel ik me anders....    hoop ik.
Ik ben benieuwd hoe het met ons allemaal gaat aflopen.
Heel veel succes!!!
En Kitty weet je het al???

Liefs,

Kiki

Ik dacht dat ik het allemaal wist maar even een vraagje...

Jullie praten allemaal over jullie ei dat dat net is geweest en dat jullie 28/29 maart ongi (hopelijk niet ) moeten worden... Ik begrijp dat niet je ongi komt toch altijd 14 dgn na je eisprong... dan heb je toch een complete cyclus of zie ik dat verkeerd... zo zeggen ook alle machines het op babybrabbel en 9maand.com...? Hoe zien jullie dit

Laatste menstruatie:

22 februari 2007

Cyclusduur:

32

Meest vruchtbare dag:

11 maart 2007

Eisprong dag:

12 maart 2007

Innesteldag:

17 maart 2007

Positieve bloedtest mogelijk

22 maart 2007

Positieve thuistest mogelijk

26 maart 2007

Goedemorgen!
Lekker weekend gehad??
Ik wel!
Net even alle berichtjes gelezen!
De meeste verhalen klinken hoopvol!
Kitty zie dat je al een dag overtijd bent...
en????
Hoop voor je dat het goed is!
Miranda hoe gaat het bij jou???
Ik heb behoorlijk pijnlijke borsten.. ze staan echt op springen!
Verder heb ik last van mijn maag en ben ik moe..
Dat was het.. niet misselijk ofzo.. Gelukkig maar!
Nog 3 dagen tot mijn NOD.. We zullen zien..
Al meiden die goed nieuws hebben???

Terug
Bovenaan