NOD tussen 25 maart en 1 april

Hoi, 
Ik moet van mijn arts nog 2 maanden wachten en proberen. Daarna wil ze het IVF traject op mijn verzoek wel in.
Mijn man is inmiddels wat rustiger en heeft gezegd dat hij wel mee wil naar het UMC. Vond het zo moelijk om te vragen. Maar hij reageerde heel lief. 
Het is nu dag 19 van mijn cyclus. Nog 10 voor mijn NOD. En ik heb de hele dag al menstruatie pijn.
Vermoed dat mijn baarmoederwand het eitje weer aan het afstoten is.
We zien het wel.
En met jou?
Gr susanne
 
Hoi! 
Hoe gaat het bij jou vind?
En hoe gaat het met iedereen?
Spannend zeg jlh fijn dat je man zo lief heeft gereageerd. Hoelang zijn jullie bezig?
ik ben zelf deze maand stipt met Mn ovulatie sticks geweest en had 11-4 knaller 25-4 dus mijn NOD 
Heb nu de griep dus van allerlei klachten wacht het af..
 
Hoi Avb89,
Wij zijn 19 maanden bezig. 1 x miskraam gehad en een paar keer een paar dagen. Dus het wil niet echt lukken. Ik ben al 40 vandaar ook het IVF traject. Maar ook daar zie ik tegen op omdat het ook geen garanties geeft en het je hele natuurlijke cyclus overhoop gooit.
En jij? Ik heb de 29e mijn NOD. 
Beterschap! Ik zal voor je duimen!
Groetjes,
susanne
 
Hoi Jlh,
Ja heel spannend lijkt me omdat traject in te gaan. Wens is absoluut groter maar toch..
traject komt heel wat bij kijken. 
Spannend onze NOD ligt dichtbij elkaar! Zag dat je nieuw toppic had geopend maar heb geen ervaring met zulke steken..
Wij zijn 28 en nu in ronde 12... hebben niet elke maand precies op de dagen gelet dachten het komt zoals het komt. Maar het is er dus nog steeds niet begin wel onrustig te worden heb niet vaak getest nooit streep gezien op Mn ovu testen wel
Mijn menstruatie start of op dag 24 al of in iedergeval voor dag 28 nooit later. Mijn vriend wil nog wel even wachten met naar de huisarts te gaan en denkt dat het wel komt.
ben er zelf pas geweest zei ze dat echt wel jaar of langer bij de meeste duurt.. dat gevoel heb ik niet om me heen...
ben er nog niet depri van ga in juni terug mocht het niet gelukt zijn. Houden de moed erin
duim voor jou!!!
 
Terug
Bovenaan