NOD tussen 25 maart en 1 april

Oh Jlh, wat moeilijk zeg! 
Is er geen ander ziekenhuis waar je misschien heen kan? 
Ik wens je heel veel kracht en geluk toe! Hopelijk lukt het nog de komende 2 maanden! 
 
Update hier:
Nog steeds geen symptomen van een aankomende ongesteldheid, testen blijven negatief. Kan ook niet zeggen dat ik kwaaltjes van een zwangerschap heb, alleen lijken mijn borsten wat groter. 
Tussen mijn vriend en mij, tsja wat zal ik er van zeggen. Dat gaat niet bepaald heel erg goed. Wanneer hij thuis komt van werk is het een kus en dan gaat hij omkleden, we zorgen dat we of bij vrienden zijn of vrienden bij ons, want de sfeer tussen ons beide is te snijden. Behalve wanneer er andere mensen om ons heen zijn. In bed, is het kus en dan gaat hij slapen en ik blijf woelen. 
Goede relatie dit. Blij dat ik af en toe even van me af kan schrijven. Ookal weet ik dat daar dit forum niet geheel voor bedoeld is. 
 
Gedver halfwaythere wat vervelend.. kunnen je er met elkaar wel over praten? Stel dat je zwanger wordt/bent is het wel fijn dat het opgelost is..
Nou jongens ik heb gisteren precies met 6 weken een miskraam gehad.. super klote en dat is nog zacht uitgedrukt. Zwangerschapstest gaf vanmorgen al een halfstreepje dus vanaf volgende week maar aan de ovulatie testen. Echt ik baal als een stekker. Gisteren is gelukkig wel super snel het vruchtzakje met vruchtje er uit gekomen gelukkig en vanmorgen baarmoederweefsel dus volgens mn vk ben ik zo goed als schoon nu. Ook geen erg bloedverlies eigenlijk, nog minder dan de helft wat ik bij een menstruatie verlies. 
Nou ladies ik kom dus gewoon weer meetesten de komende tijd
De rest inmiddels ook wat meer duidelijkheid? Het is onderhand al weer tijd voor een nieuw topic denk ik haha halverwege april.
 
Jeetje jilla, wat vervelend! Heel veel sterkte en ik ga voor je duimen dat het de volgende keer wel goed afloopt. 
 
En nee, praten gaat dus absoluut niet. Dat is het hele probleem.. We zeggen echt maximaal 10 woorden tegen mekaar op het moment. Ik probeer er echt telkens vanalles uit te trekken en mijn gevoel te uitten, maar het lukt gewoon niet. Dus even kijken hoe we dit aan gaan pakken, ik denk dat ik de hulp van zijn beste vriend maar in moet gaan schakelen denk ik. Die krijgt vaker zijn emoties etc los. 
 
Ja ik herken wel wat je zegt hoor het liefste zou je huilen en schreeuwen en alles tegelijk. Ik hoop echt dat jullie er uit kunnen komen en als daar zijn vriend als bemiddelaar bij moet zijn dan so be it! Is het zo erg wat er is gebeurt? Heb je wel het idee dat het goed komt? 
Wat er ook is gebeurt, als ie zn mond blijft houden zal er ook niks opgelost worden.. en als je het er nu niet over hebt en maar gewoon verder gaat dan komt het over een tijd toch weer boven drijven..
 
@ nathalie, dat verschilt per dag. Soms is het wit/ doorzichtig en heel veel, dan gelig en wat minder.
&halfwaythere, wat vreselijk om te lezen :( ik hoop echt dat jullie er samen nog kunnen uitkomen. Kan hij ook niet met een goede vriend er over praten? 
@jilla, vind het nog steeds heel erg voor je! Heb mog de hele dag aan je moeten denken! Ik hoop dat je menstruatie zich snel herpakt en dat het snel wél goed mag gaan.
dikke knuffel! 
 
@msst
Ik hoop dat hij gaat praten, al is het met een vriend, dan ben ik al blij! Ik zoek ook steun nu bij anderen.
Puntje is wel, als ik af moet gaan van mijn temperatuur, weet ik dat ik mijn ei heb gehad. Ik had gisteren mijn NOD. Ondertussen gruwelijk gevoelige borsten en erg rommelen de buik.  (Maar dit wil niks zeggen) ik wacht 't nog even af. Word ik niet ongi ga ik volgend weekend testen... 
 
Terug
Bovenaan