NOD tussen 25 maart en 1 april

@annevdw
Uhm, het gaat redelijk. Heb alleen geen idee hoe dit af gaat lopen. (ben wel heel bij dat ik hier even van me af kan schrijven, aangezien ik dat nergens anders kan!). 
Mocht ik toch zwanger blijken te zijn volgende week, dan moeten we kijken hoe we dit op gaan lossen (Ik ga het sowieso houden mocht het zo zijn!). Ben ik niet zwanger, dan hebben we andere problemen, denk dat dit het enige draadje nu is wat onze relatie nog bij mekaar houd. Dus aan de ene kant hoop ik op een positieve test, dan weet ik waar ik aan toe ben. Anderzijds, nu ik dit zo typ weet ik niet of het zo verstandig is allemaal... Maar wat ik eerder al zei, onze relatie was zo stabiel, we dachten dat we alles konden hebben. Helaas blijkt dit niet zo te zijn, beetje jammer dat we daar pas na 5,5 jaar achter komen. 
 
@naftalie
Heb je de uitslagen al binnen? Ben gewoon zenuwachtig voor je!
Hopelijk heb je goed nieuws voor ons. Ik duim voor je. 
 
Jeetje! Ik ben eigenlijk even op de forum gekomen om te kijken of @nafthalie al uitslagen binnen had, maar mn hart breekt als ik zo lees wat je mee maakt @halfwaythere. Mag ik vragen wat er gebeurt is? We zijn er hoe dan ook voor je, wat er ook gebeurt! Denk wel aan jezelf en wat het beste is voor jou, en jouw eventuele ongeboren babytje! Veel liefs en sterkte! Xxxx
Ik ben nog niet ongesteld, en heb ook geen positief testje nog. 
 
Halfwaythere nou dat wordt spannend dan volgende week.. Nafthalie nu ben ik echt benieuwd of je nu wel of niet zwanger bent en zo niet wat is er dan aan de hand aangezien je de klachten blijft houden? Momnyofmynovella ook bij jou nog geen teken van een positieve test of ongesteldheid?Het lijkt me rot dat je nu gewoon niet weet waar je aan toe bent.. dat geld voor jullie alledrie.. Jlh hopen dat het nu super snel gaat voor jullie!! Wat fijn dat je zo snel terecht kan!Succes allemaal dames. Ben benieuwd wat hier uit gaat komen..
 
Hey dames,
was enorm druk vandaag sorry voor nog geen reactie,
 
na telefonisch contact met de poli Gynocologie innformeerde ze me dat in mijn HCG nog geen meting aangaf dat ik zwanger was, maar gezien alle klachten adviseerde ze me over 3 weken nog een test te doen en me volgende menstruatie af te wachten omdat ik mogelijk  zwanger kan zijn maar dit nog allemaal net in proces loopt ofzo ik wacht het in elk geval nog af.
gezien alle kwaaltjes enorm aanhouden.
hou jullie op de hoogte dames.
 
@Halfwaythere, heel veel sterkte, jemig, wat een moment ook om te ontdekken dat je relatie eigenlijk heel breekbaar is. Hoop dat jullie eruit kunnen komen wat de uitslag ook zal zijn.
Ik zit in een lastig pakket op het moment. En weet niet zo goed hoe nu verder. Mijn arts wil dat we het nog 2 maanden proberen. Toen ze vertelde dat de werkelijke bevruchting in het UMC utrecht plaats vindt zakte de grond onder mn voeten vandaan. In de afgelopen maanden heb ik alle ziekenhuisbezoeken alleen gedaan. Mijn man heeft een zware burn-out en is al maanden thuis. 
Die burn-out is mede ontstaan door mijn epilepsie. Ik kreeg deze aandoening op mijn 30e. In zo'n erge vorm dat ik een paar keer paar jaar met de ambulance naar het ziekenhuist moest en op de IC belande. Een paar keer is het kritiek geweest. Lag ik aan de beademing omdat ze me zoveel medicijnen moesten toedienen om de aanval te stoppen waardoor mijn hart en longspieren ook verslapt waren. Mijn man heeft honderden aanvallen gezien. 
In 2010 ben ik gestart met het traject ter voorbereiding voor een hersenoperatie. In 2012 ben ik ook daadwerkelijk geopereerd. Vanaf 2007 toen ik het kreeg is het ziekenhuis in en uit. Nu gaat het beter maar gaat het nog wel eens mis. Maar dat zijn minder zware aanvallen. Ik heb dan alleen 1 medicijn nodig via het infuus en meestal wandel ik dan na twee uur het ziekenhuis weer uit. 
Mijn man heeft een trauma opgelopen toen hij 12 was. Zijn moeder kreeg kanker en is vaak bijna dood gegaan. Uiteindelijk is ze op zijn 16e verjaardag  overleden in het UMC...
In het UMC was ook mijn hersenoperatie.
Mijn man zal voor het IVF traject 1 keer mee moeten naar het UMC... 
Hij heeft gezegd dat hij heel graag kinderen wil, maar dat ik alle bezoeken aan het ziekenhuis met iemand anders moet doen. Hij trekt dat echt niet. En ook niet in de trant van joh, zet je ff er over heen. Het gaat echt niet. Zijn hele systeem slaat dan op tilt.
En nu het UMC. Ik heb het hem nog niet verteld. Ik mag over 2 maanden starten maar hoe moet ik dat aan mijn man moet vertellen. Ik weet het echt niet. Ik ben zo bang dat hij dan nee zegt en dan?
Ik vind het heel moeilijk om het te verbergen. Hij vraagt ook de hele tijd of er echt niets is. Hij toont nl wel interesse in hoe het was en wat het traject voor mij inhoud.
Fijn om even van me af te schrijven maar ik ben echt bang dat dit een groot probleem gaat worden.
Goed.
Over iets andere@nafthalie, weet je al iets meer?
 
Liefs susanne
 
Oh nafthalie, je reactie niet gezien, sorry. Dus nog langer wachten.. ben je erg gestressd? Of lukt het los laten wel een beetje?  Makkelijk gezegd, want ik kan dat niet zo goed. Ik hoop dat jij dat wel kan.
Liefs susanne
 
Hey ladys,
wat een week bahbah dagelijkse hoofdpijn van een harde realiteit bleh ik zeg even zen en weekend!
 
desondanks nog steeds misselijk moe en een gevoel van een opgeblazen buik ook wel eens trekkingsgevoels momenten aan de zijkant van me buik zo gek!
 
even een vraagje aan de positief geteste van het groepje hebben jullie last van gele/crème kleurige slijm sorry voor me beschrijving? Ben hier even benieuwd naar? Of wittig/doorzichtig? Heb dat ineens sinds gister en vandaag?
 
Terug
Bovenaan