NOD tussen 26 februari en 7 maart

Bij mij heeft het dus wel goed doorgezet dus ik ga voor de volgende ronde ?. Helaas nu wel hele erge buikkrampen, heb eerst twee paracetamol op maar die hielpen niet. Omdat ik er helemaal duizelig van werd ben ik snel naar de winkel gegaan voor feminax. Nu is het wel rustig gelukkig. 
De anderen hopelijk wel een positieve test in handen?
 
Giuliaa, Hoe licht het streepje ook is dit is een positieve test! Ik zou nog een testje nemen van clearblue, deze zijn toch wel super goed hoor.
Prayer, helaas samen naar de volgende ronde! xx
 
Inderdaad wat Emmanuelle zegt Giuliaa, dit is idd een positieve  test!  Ik zou als je nog niet zeker bent morgen nog eens testen. Voor nu een voorzichtige proficiat! 
Emmanuelle, fijn dat ik niet de enige ben. Toch een soort van gedeelde smart is halve smart ?
 
@giuliaa
Hele voorzichtige gefeliciteerd!! Je bent zwanger.
Zaterdag heb ik nog voor mijn nod al een heeeel licht positieve test van de kruidvat 2v5. Ik heb gelijk 4 nieuwe gekocht en een clearblue digital. Zelf test ik nu om de 2 dagen (maandag en vandaag ook weer getest) met die kruidvat 2v5 en de streep wordt elke keer duidelijker, wat dus betekend dat de hcg toeneemt. Ik zou dat ook proberen als ik jou was.
De digital heb ik meer voor de leuk dat dr echt het woordje 'zwanger' staat met weekindicator. Die ga ik morgen denk ik gebruiken. Deze zijn minder gevoelig dan de kruidvat 2v5 testen dus die wil ik ook niet verspillen door te vroeg te testen hiermee.
 
Helaas nu minder goed nieuws... Een paar uur na de licht positieve test ben ik toch ongesteld geworden. Eerst bruin bloed, maar inmiddels helder rood bloed en het zet goed door. Ik baal enorm natuurlijk ? Er zat dus wel wat hcg in mijn urine, maar misschien heb ik een vroege miskraam gehad?
 
Terug
Bovenaan