NOD tussen 26 februari en 7 maart

Hallo dames,

Ik sluit me ook even aan. Ik had dit weekend mijn menstruatie verwacht maar tot nu toe is er nog niks te bekennen. Wel heb ik al twee weken last van menstruatie-achtige krampen, meer afscheiding en twee weken terug ook grieperig geweest. Gisteren heb ik voor de zekerheid getest maar die was negatief. Wellicht nog wat te vroeg...Wacht nu tot komend weekend, als ik dan nog niks van een menstruatie aantref ga ik nog eens testen... 
 
@Prayer en ZoeNova, hier nog geen duidelijkheid. Morgen is mijn NOD, dus als ik niet ongesteld word ga ik woensdag testen. Spannend hoor!
Fijn dat jij mijn klachten herkent, Prayer. Hopelijk zijn het zwangerschapssymptomen! Het kan zijn dat je pas later positief test. Geen bloed = goed, moet je maar denken ;) Knap als je nog tot komend weekend kunt wachten met testen. Mijn geduld is nu echt bijna op...
 
Vandaag mijn NOD. Voelt alsof ik ieder moment ongesteld kan worden maar voelt ook anders. Maar misschien is dat alleen hoop.... 
 
@Giuliaa snap ik heel goed dat je geduld op is. Ik durf alleen niet zo goed te testen omdat ik dan misschien wel teleurgesteld raak. Dan wacht ik liever wat langer ;). Hopelijk heb je een positieve test in je handen woensdag! 
 
Wat een spanning hier in de groep! 
Wie leeft er nog in onzekerheid?
hier ook nog steeds niks! De test laat ik nog even links liggen. Vanaf vrijdag ofzo
 
Terug
Bovenaan