NOD tussen 26 februari en 7 maart

Hier (nog) niks... maar ik voel ook eigenlijk niks van kwaaltjes/buikpijn/misselijk oid. 
Ik ben soms wel eens bang dat ik doordat ik er steeds aan denk/spannend vind, zelf uit zou kunnen stellen. Dat kan toch, dat je door spanning e.d. pas later ongesteld wordt? Hebben jullie hier ervaring mee? Ik vind het gewoon moeilijk om het overdag allemaal 'los te laten' en er niet aan te denken... 
 
Hallo
Ben nieuw hier. Zou 28 mijn info moeten krijgen maar tot heden niks. Alle.testen zo ook vandaag negatief. 8 januari is mijn spiraal verwijderd.
 Word nu al gek van alle zwangersymtomen hele.dag misselijk en moe maar testen steeds negatief. Kan niks anders dan afwachten doen.
 
@Beautygirl, hier is het nog steeds onzeker... Vandaag is mijn NOD. Ik word al maanden of maandag of dinsdag ongesteld en eigenlijk altijd 's morgens na het opstaan. Tot nu toe geen bloed te bekennen! Ik wacht nog even in spanning af en als het weg blijft, ga ik morgenvroeg testen. Spannend?
 
@Beautygirl, ben jij al overtijd?
@ZoeNova, ik ben er ook heel veel mee bezig. Ik kan het moeilijk los laten, omdat ik zoveel kwaaltjes heb. Ik heb wel ooit gehoord dat je door stress later ongesteld kunt worden. Wanneer is jouw NOD?
 
Hey allemaal,
Ik heb jullie een beetje gevolgd hier en wil graag mijn situatie delen.
gefeliciteerd voor de meiden met een positieve test!!
Ik ben sinds november gestopt met de pil, en tot nu toe nog niet zwanger. Mijn NOD is pas tussen 15/3 en 17/3 als ik ervan uit ga dat mijn cyclus 28-30 dagen is. Ik heb wel gevoelige borsten en heb het gevoel dat het nu wel “raak” is, maar wil het gewoon zeker weten? ben te nieuwsgierig!
vanmorgen een test gedaan die natuurlijk negatief was.. is ook wel erg vroeg.
 
@giuliaa ja! Afgelopen maandag mijn NOD! Dan heb ik mijn cyclus van vorige maand aangehouden en die was 34 dagen. Snap er niks meer van! ?
De cyclus daarvoor was 28 dagen, dus ik weet het even niet meer. 
Voor jou ook spannend! Heb je al getest? Hier ook vaak op maandag, ik merk het in iedergeval altijd. Gisteren dacht ik nog dag het kwam, maar helaas
 
Vanmorgen getest en binnen 5 minuten kwam er een heel licht roze streepje tevoorschijn. Dit was een Kruidvat 2v5 test. Ik ben nog niet helemaal overtuigd, dus ik vraag mij af wat ik moet doen. Ik heb nog 2 early testen met plusjes van Kruidvat in huis en een Clearblue test met weekindicator, maar zo kan ik het streepje niet goed vergelijken. Ik denk dat het nog te vroeg is voor de Clearblue test. Wat zouden jullie doen? Nieuwe 2v5 testen kopen of de testen gebruiken die ik in huis heb? Ik wil donderdag of vrijdagochtend nog een keer testen.
 
Terug
Bovenaan