NOD tussen 26 februari en 7 maart

mar-ion bedankt voor de reactie. Heb wel al een opbouw gezien van nauwelijks een streepje naar een duidelijke streepje maar niet zo dik als de controlestreep. Helaas voel ik mijn ovulatie niet dus geen idee of ik nu geovuleerd heb haha! Ik vind het allemaal zo spannend... 
 
Liefs!
 
Spannend JDO! Ik voel het ook niet... Zo knap dat veel vrouwen het kunnen voelen. 
Ik moet nog 10 dagen wachten. Wat ik nog weet van mijn vorige zwangerschap 2 jaar geleden is dat ik enorm gevoelige borsten had.. het viel me vanmorgen op dat ik dat nu ook heb! Kan natuurlijk tussen mijn oren zitten ;-)
 
Dag dames!
 
Mijn vruchtbare dagen zijn ook voorbij, NOD staat op 1 maart. Ben erg benieuwd! Heb ook ovulatietesten gebruikt, omdat ik toch wel benieuwd was naar m'n cyclus. Heb wel een opbouw gezien en ik denk ook een piek, maar toch lastig af te lezen inderdaad. 
Nu maar plaatsnemen op het wachtbankje :)
 
Hier nog op 26 februari... nog geen 'symptomen' of andere ongemakken. Merk dat ik gelukkig deze ronde echt veel relaxter ben. 
Wel het 'leuke' spannende gevoel. 
Zou een mooi cadeautje zijn voor mijn man mocht het goed gaan (die is de 26e jarig ;))
 
 
He dames ik doe ook graag mee deze ronde. Wat is het toch spannend he!! Mijn NOD is 1 maart maar heb sinds gister iet wat roze slijm iemand hier ervaring mee? 
Groetjes Jentel ☺️
 
Hier nu ook echt op het wachtbankje.. Vorige maand na eisprong erg zere borsten gehad. Dag voor menstruatie was dat ineens weg. Nu ook weer zere borsten maar iets minder als vorige maand. Ook wat steekjes in mijn linker lies. Denk dat mijn innesteling nu ongeveer zou zijn als alles goed zou gaan. 
Merk dat ik het nu weer wat spannender ga vinden nu het wachten weer begonnen is ? Probeer er niet teveel over na te denken en op te letten. Maar dit vind ik wel heel moeilijk. Vandaag op verjaardag ook allemaal dames met een kleintje of zwanger. Dan worden de kriebels in de buik wel groter en kan ik niet wachten tot het bij ons zo ver is ❤️ En wachten duurt zo lang als je heel graag iets wil?
 
Spannend allemaal!! Ik duim mee. Mijn NOD is op 4 maart. Heb ovulatietesten gebruikt en vandaag m'n ovulatie gehad. Ivm pcos weet anders nooit wanneer de tijd (lees: het ei) rijp is.
Jentel, heb je niet een innestelingsbloeding? Dat is ongeveer 7-9 dagen na eisprong.
Fijne avond allemaal!
 
He Jasmijnn spannend he! En bedankt dat je mee denkt ik dacht of hoopte ook van inestelings bloed maar ik had mijn eisprong de 14 dus twijfel ik of dat kan ? ik hoop zo dat het lukt. Voor iedereen hier erg spannend, en dat wachten wat duurd het toch lang 
 
Terug
Bovenaan