NOD tussen 5 en 20 februari

@Junibaby Ja ik had dat ook na mijn miskraam vorige maand. Ik heb 2,5 week lang gebloed en ben toen tussen kerst en oud & nieuw begonnen met ovulatietesten omdat ik echt geeeeen idee had wanneer ik een eisprong zou hebben. Heb afgelopen woensdag mijn eisprong weer gehad! Maar inderdaad probeer positief te blijven, dat scheelt echt een hele hoop. 
 
@Junibaby
Wat knap dat je zo positief kan blijven. Heftig hoor. Weet niet of ik dat zo snel zou kunnen.
Ik hoop voor je dat je snel weer een beetje inzicht in je cyclus hebt en dat jullie er weer voor kunnen gaan :)
 
@Laindey
Ook al een miskraam :( 
Ook voor jou hoop ik dat het deze maand weer raak is.
 
Zoals gezegd wij zitten pas in onze 2e ronde. En 1e ronde was dan direct na stoppen met de pil. 
Toen helaas niet raak en een cyclus van 29 dagen. Ik heb mijn NOD dus ook berekend er van uitgaand dat ik weer een cyclus van 29 dagen heb. Maar dit kan natuurlijk ook zomaar langer of korter zijn.
In de 1e ronde vond ik het allemaal super spannend. Nu gaan we er echt voor. Voelde dus ook van alles (waarschijnlijk gewoon van het stoppen met de pil).. Deze ronde probeer ik het allemaal iets meer los te laten.  Genieten van het klussen en niet teveel op 'signalen' te letten.. Maar dat vind ik heel erg moeilijk zoals zoveel vrouwen lees ik haha
Hoe doen jullie dit? Kunnen jullie het een beetje loslaten?
 
 
 
 
Oke, zal zo is kijken of ik de naam inm ijn profiel kan aanpassen! 

Ik kan het redelijk los laten, wij gaan nu ronde 2 in. Dus allemaal net begonnen, al wel flinke tijd gestopt met de pil. 
In mijn hoofd heb ik dat het tussen de 6 en 8 maanden gaat duren waarom weet ik ook niet maar dat zegt mijn gevoel dus dat maakt het relaxed. En ik heb de afspraak dat ik a lleen op het forum mag kijken en verder NIKS! haha. 
Maar allemaal in begin stadium dus. Nou zou leuk zijn als we hier een actief topic kunnen hebben! 
 
@Laindey en @Junibaby wat moeilijk lijkt me dat, en knap dat jullie positief kunnen blijven. 
Ik hoop echt voor jullie dat het snel raak is en dat er dan een mooi wondertje mag komen
 
Ik vond het heel moeilijk de miskraam, maar ik had nog geen echo gehad en ik denk dat dat al heel veel scheelt. De miskraam was ook mijn eerste echte ronde. Op 13 oktober spiraal laten verwijderen en 7 november ongesteld geworden en toen echt begonnen met klussen en ovulatietesten en gelijk raak. Helaas wel een miskraam. Nu gaan we voor ronde 2. Mijn NOD is rond 23januari dus ik zit hier eigenlijk op mn plek maar ik blijf lekker mee kletsen als jullie dat niet erg vinden ;)
 
Ik klets mee mijn NOD is 7 febr. Moet Mn “klusdagen” nog in gaan?
ik zelf ga nu ronde 9 in... vind het echt lang duren... 
maakt me erg onzeker en bang 
Als je maar zou weten binnen nu en een jaar zou zoveel rust geven, maar ja zo werkt het niet... we wachten maar weer af.
start wel met ovulatie testen dit x.
 
Terug
Bovenaan