NOD tussen 5 en 20 februari

Hoi meiden,
Ook ik praat deze keer graag met jullie mee. Na mijn MA in augustus lijkt mijn cyclus eindelijk weer een beetje normaal te verlopen. Vandaar dat ik nu pas schrijf, ik lees wel al wat langer mee. Ik denk dat mijn NOD op de 11de valt deze maand. Super spannend weer, gisteren bij de osteopaat geweest hopelijk heeft dit ook nog een positieve uitwerking. 
@junibaby12: Jeetje wat heftig
Groetjes Renee 
 
 
Mijn vruchtbare periode komt er weer bijna aan. Ik heb een beetje een rare vraag. Op internet lees je vanalles over hoe je moet vrijen, dat missionaris het beste is en dat je daarna nog een kwartier met je billen op een kussen moet blijven liggen. Zou dat echt allemaal werken? Doen jullie dat soort dingen ook? Ik vind het zo saai en gedwongen worden als ik daar allemaal op moet letten. Ik wil het ook nog wel spontaan en spannend houden.
Sorry voor de intieme vraag. 
 
Ja, het is toch wel een beetje een anoniem onderwerp. Daar moet ik ook altijd aan wennen. Maar ja zo is het nu eenmaal. Eenmaal in het mama (worden) proces gaat het vaak over dingen die tot voor die tijd voor jezelf wou houden. Met als klapper op de vuurpijl de bevalling ????
Ik houd er wel een beetje rekening mee. Maar ik las ergens dat op “je hondjes” ook kan (voor de afwisseling. Het voorspel kan je natuurlijk helemaal naar eigen idee invullen. Ik blijf idd ook altijd even met mijn knieën naar mijn borst liggen. Ik geloof er wel in dat de zwaartekracht de zaadcellen de goede kant op kan wijzen. Mijn man kruip dan altijd even lekker tegen mij aan. 
Ik doe niet aan ovulatie testen. Dat legt mij te veel druk op ben ik bang. We willen het alleen maar doen als we zin hebben. Dat voelt beter voor ons.
Succes maar ook veel plezier ermee!!
 
Veel liefs
Felice
 
Dankje Felice. Ik ga er maar weer eens op letten komende week! We proberen het zo spannend mogelijk te maken, los van het spontane. Als het spontaan moet gaan dan gebeurt er doordeweeks niets omdat we allebei moe zijn:) Het blijft toch een soort verplicht nummertje. 
 
Inderdaad wel een beetje een prive-onderwerp. Maar wel fijn dat het hier bespreekbaar kan worden haha
Wij doen het eigenlijk ook alleen maar als we zin hebben. Mijn man weet mijn cyclus ook dus die grapt dan wel.. "deze week mogen we weer extra klussen he ;)
In de week van mijn eisprong doen het wel wat vaker als andere weken. Qua standjes letten we niet op wat beter zou zijn. Maar na de tijd blijf ik wel altijd even liggen, soms met een kussentje onder mijn billen want ook ik geloof wel dat de zwaartekracht er voor zorgt dat de zaadjes in de goede richting gaan. Vaak knuffelen we dan nog even dan word het ook niet raar. 
Ik heb zelf net mijn eisprong gehad. Flink geklust op de goeie dagen (denk ik). Nu maar afwachten wat deze maand gaat brengen.. Vraag me af wat er allemaal gebeurd daarbinnen. Het idee dat ik weer 2 weken af moet wachten vind ik wel moeilijk. Wilde dat ik er gewoon even niet aan kon denken.. Ik heb weinig geduld haha
Voor de dames die hun klusweek nog in moeten gaan.. Lekker genieten!
 
 
 
Ja goed dat je het bespreekbaar maakt, wij doen eigenlijk gewoon lekker ons ding, maar eindigen wel in missionaris houding. Ook omdat ik weer ergens gelezen had dat als de man diep genoeg is het nog dichter bij de baarmoeder is haha. Ja je gaat toch maar van alles proberen he. 
Wij zitten nu in de week voor de klusweek maar doen het wel om de dag, ook als het daarom even een verplicht nummertje wordt. maar ook alleen maar de week voor en tijdens de vruchtbare periode hoor, daarnaast gewoon wanneer we willen. 
Het is toch wat he dat zwanger worden. 
 
Haha ja Biho, het is wat! Ik heb echt nooit geweten dat mensen daar zo mee bezig zouden zijn. Heel naief misschien; maar iedereen waarschuwt je zo als je jong bent: pas op met seks, straks word je zwanger. Ik ging ervanuit dat je gewoon lekker snel zwanger zou zijn als je eraan begint; het kan immers zo gebeuren (zoals moeders altijd zei haha).
Dank voor de openheid in dit forum; fijn om ervaringen te horen! 
Yv-onn, dat wachten is het meest moeilijk inderdaad! Na de vruchtbare periode wil je het gewoon meteen weten!! Zo'n spannende tijd iedere keer!
 
Terug
Bovenaan