NOD tussen 5 en 20 februari

Dat is het ook. Volgens mij willen we allemaal het liefste gisteren al. Maargoed zoals mijn vriend het zo mooi verwoordt: 
 
Geniet van het proces niet van het doel, dan ben je gelukkig en gebeurd het (hopelijk, zegt ie er altijd wel bij) vanzelf. 
 
Succes met je klusdagen die gaan wij ook bijna in. 
 
@Avb89
 
kan me helemaal voorstellen dat je daar onzeker van word. Is je cyclus wel regelmatig? Datje in ieder geval weet dat je op de goeie dagen aan het klussen bent ?
Geniet van het klussen en wie weet snel een klein wondertje voor jullie!
 
Wij zitten nu in onze klusdagen. Gebruik zelf geen ovulatie testen want wij willen er niet teveel druk op leggen. En ben bang als ik ovulatietesten ga doen dat ik er dan teveel mee bezig ga in mijn hoofd. En aangezien wij pas in ronde 2 zitten ben ik gewoon aan het genieten van het hele proces!
 
Hee junibaby, wat vreselijk dat het niet gelukt is! Ik snap dat je erg verdrietig bent.
Ik sluit ook hier weer aan, weer een nieuwe spannende maand. Ik had vorige maand ineens een hele lange cyclus, ik ben dus erg benieuwd hoe lang het deze maand gaat duren. Ik heb ook ovulatietesten gekocht. Ik hoop dan wat meer zicht heb op de eisprong. 
Yv-onn, ik ben inderdaad ook wel bang dat ik er te veel mee bezig ben met die ovulatietesten. Ze zeggen dat dat dan ook weer tegenwerkt... 
 
Ik zou op dit moment echt niet weten wanneer mijn NOD dag is.
Volgens mijn app zou dat 11 februati moeten zijn, maar reken ik deze miskraam als een ongesteldheid of komt die later nog.
Ik ga dus wel aan de ovulatietesten omdat ik toch wel wil weten of ik een eisprong heb of niet.

In mijn geval hou ik nu wel even het "doel" voor ogen.
Want het proces valt nu een beetje tegen.
Door te denken aan wat wij heel graag willen, kan ik de energie opbrengen om door te gaan.
Wil ook niet te lang blijven hangen in het feit dat het niet gelukt is.
Betekend niet dat ik niet verdrietig ben en het hoe klein het ook was, als een groot verlies ervaar.
In je hoofd heb je je kleintje al in je armen.
Maargoed, dat kleintje komt er uiteindelijk wel, alleen duurt het nu even wat langer....

En zo kan ik nog even wat langer met jullie blijven kletsen ;)
 
@Yvonne ja heb heel regelmatige cyclus 28dagen met de app nauwkeurig op de dag af Haha geen spanning van een dagje later meegemaakt.
ja vind zelf ook met ovulatietesten dat ik er meer mee bezig bent maar valt ook niet mee meer om het los te laten dacht echt eind 2017 zou het wel x raak zijn maar niks.
 
Hoop dat dit jaar meer geluk brengt en voor iedereen hier natuurlijk! 
 
Ik kan me ook heel goed voorstellen als je de 9e ronde in gaat dat je wel ovulatie testen gebruikt. Ik denk dat ik dat dan ook wel zou doen. 
Ik vind het ontzettend leuk om mee te praten op dit forum. Onze kinderwens speelde al een tijdje maar gingen eerst verhuizen. Nu het dan zo ver is dat we er echt voor gaan is het fijn om ook de ervaringen van andere dames te horen, vragen te kunnen stellen en even van je af te praten als bijv. het wachten lang duurt! ??
 
 
 
Oh junibaby wat heftig..... Dapper vab he dat je de draad weer zo goed op pakt! Top van je!!!!
Mag ik mij ook nog aansluiten? Ik heb mijn NOD tussen 1 en 3 feb. Nu dus in de “klusdagen”. Al verwacht ik niet dat het gaat lukken deze maand. Mijn dochter van 1,5 jaar maakt hele slechte nachten. Mijn partner en ik zijn dus heel moe. Ook slaapt ze net iets te regelmatig tussen ons in. Dan geen romantic voor ons en hebben we allebij wat last van onze buik. Ik denk dus dat we beide niet echt vruchtbaar zijn. Zo denkt mijn man er eigenlijk ook over. Maar we proberen gewoon op de momenten dat het wel kan en ondanks alles genieten we er ook van.
Oja voor de nieuwe lezers dit is onze ronde 2 voor kindje 2. Bij kindje 1 lukte het in 2 keer. Dus wie weet deze keer ook.....
Veel liefs Felice.
 
@avb89, Helaas hebben we geen garanties. We zullen ons er dus bij neer moeten leggen dat we alleen maar kunnen hopen en wachten.
Maar begrijp heel goed dat je na 9 rondes wel een beetje klaar bent met wachten.

Meiden, we gaan weer een spannende tijd in met z'n allen.

Het goede nieuws van deze kant is dat ik vandaag helemaal geen bloed mee verlies en ik gelukkig meteen de volgende ronde in stap.
Je hoort soms wel eens dat vrouwen na een miskraam 2 tot 3 weken blijven bloeden.
Dan komt er dus ook geen eisprong.
Ik ben dus wel blij, want dat betekend ook dat ik helemaal schoon ben en dus niet gecuretteerd hoef te worden.
Fijn dat het nu even meezit.

Ik ga deze ronde wel ovulatietesten doen, want ik wil gewoon weten of ik een eisprong heb.
Best spannend mag ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan