NOD tussen 5 en 20 februari

Vanmorgen toch nog ongesteld geworden.. jammer, maar door naar de volgende ronde. 
Ik vind het ook lastig dat ik niet zo'n regelmatige cyclus heb. Als je precies weet het is bijv. 28 dagen dan weet je dat. Maar ja. 
 
 
 
Hey allemaal, 
hmm ik zit toch een beetje inde stress. Heb vannacht heftige buikkrampen gehad en dacht meteen aan een miskraam. Heb ik wel eens eerder gehad en toen begon het ook zijn?. Voel me gelijk ook niet meer zwanger...kan ook wel een beetje van de stress zijn. Maar tot nu toe nog geen bloed. Maar het ‘voelt’ niet goed. Het zijn niet mn darmen en ik ben ook niet ziek. Écht zo’n gevoel van ongesteld worden...ik hoop toch nog dat het nog goed komt, maar ik vrees toch wel voor een miskraam nu.? Ik hou jullie op de hoogte.
@Beerle, ah balen meid. Grote teleurstelling zeker. Ik wens je heel veel sterkte en succes volgende maand! 
 
 
 
@ava
Ik ben nu bijna 5 weken zwanger en heb soms ook last van krampjes! Ik heb het nu steeds na het eten dus bij zijn het denk ik toch mijn darmen al voelt het als menstruatie pijn! Zolang je geen bloed vlies zou ik je niet al te veel zorgen maken! 
 
@Beerie, balen zeg. Op naar de volgende ronde. Succes!!
@ava en E W, tjonge, wat een rotgevoel is dat zeg. Maar zoals Jessica al zegt, houdt de moed er in zolang je geen bloed ziet. Begrijp je angst zo goed.
@M H, leuk dat je nog even meeleest. Boel zwangere deze maand. Heel veel plezier en succes bij jullie nieuwe topic. Ik gluur ook bij jullie mee hoor... ;)
 
Bedankt voor jullie berichtjes @Junibaby12 en @JessiCat!
ik moet gewoon de moed er in houden inderdaad...al waren het echt zulke heftige krampen vannacht. Werd er steeds wakker van en het deed me denken aan dus ooit een eerdere miskraam. Maar zolang er niks te zien is moet ik gewoon niet van het ergste uitgaan. 
Hou jullie op de hoogte! Jullie succes ook met de blije maar soms onzekere periode.
 
En zo loopt deze topic langzaam op zijn eind en gaan inze wegen weer scheiden.
Voor alle meiden die zwanger zijn, heel veel succes en misschien zie ik jullie nog op het uitgerekend in oktober topic (wacht nog even op het hartje)
Voor alle andere meiden die deze ronde helaas niet zwanger zijn geworden, heel veel succes de volgende ronde en veel plezier in de nieuwe topich met weer een heleboel leuke, gezellige nieuwe meiden.

Bedankt voor jullie steun en bemoedigende woorden, ik vond het heel leuk en bijzonder met jullie.
Liefs Em
 
Helaas is het toch misgegaan zoals ik vermoedde?
Heel vervelend, maar dan zat het gewoon niet goed en ben ik blij dat het nu dan maar zo snel al is gegaan. 
Misschien tot in een volgend topic meisjes! Het allerbeste voor jullie
 
Ooooow nee Ava, Wat balen zeg.
Inderdaad wat je zegt, beter nu als over een maand of zo, maar het blijft zwaar waardeloos. :(
heel veel sterkte wijfie!!!
 
Terug
Bovenaan