NOD tussen 5 en 20 februari

Kriebels > ik duim met je mee!! Als ik lees hoe je je voelt zit de kans er dik in hoor!! Succes met wachten dit weekend offff zondagochtend misschien toch al testen? ;-)
Perachgan > jij sowieso al PROFICIAT!! Jeeejjj
Junibaby12, JessicaCat en ik zijn allemaal rond dezelfden periode uitgerekend.. ik 16 oktober en de rest rond 20 oktober geloof ik? Voor de zwangeren onder ons; laat even weten wanneer je zelf uitgerekende datum is, vind ik leuk!!
Nog 1 kleine week en dan onze 1e echo.. zo spannend.. 
 
 
Nou lieve meiden ik denk dat ik van mijn wachtbankje val... zie net in mijn slipje wat bruinige afscheiding ( sorry voor de details ) ik denk dus dat mijn menstruatie gaat doorzetten ?
 
Spannende tijd dames! Succes!
@ukkepukkkie ik ben volgens internet 23 oktober uitgerekend
Maar ik ga nog even een clearblue doen met weken indicator dan hebben we zekerheid haha
 
Jammer Kriebels :( het was anders ook wel heeeel snel geweest na het verwijderen van je spiraal, MAAR het had natuurlijk prima gekund en zeker met die verschijnselen.. hoop dat het jullie snel gaat lukken!
JessicaCat > daar heb ik dus ook over na zitten denken.. maar ben bang dat ik in paniek raak als er minder weken op staan dan ik zelf verwacht.. de verloskundige raadde me ook af nog zelf testen te gaan doen, voordat ik de eerste echo krijg.. dus daar probeer ik dan maar naar te luisteren.. ben wel benieuwd wat er bij jou uit de test komt :)!!
 
Terug
Bovenaan