NOD tussen 5 en 20 februari

Ja.. maar weet je waar ik bang voor ben.. als ik het goed heb ben ik vandaag 5 weken + 3 dagen zwanger.. dus dan zou er “zwanger +3 weken” op moeten komen te staan.. maar als er dan weer “1-2 weken” of “2-3 weken” op komt te staan dan ga ik al denken dat er iets mis is.. terwijl dat niet perse hoeft.. misschien krijg ik er dus onnodig stress door..
 
Goedemorgen, 
Wat een onzekerheid kan je soms hebben. Wel of niet zwanger. Nu 3 maanden bezig. Laatste paar maanden is mn cyclus niet superregelmatig. Meestal 28-30 dagen. Nu op dag 32 en teste negatief vanmorgen. Wel voel ik me heel anders. Heb stemmingswisselingen, opgeblazen harde buik, veel honger, voor mn gevoel grotere borsten, moe etc. 
Heb het gevoel dat ik zwanger ben. 
Wat raden jullie aan?
 
Hoi Beerie > welkom! Lastig met zo een onregelmatige cyclus hè, had ik ook. Als ik jou was zou ik over 2 a 3 dagen weer eens opnieuw testen. Met ochtendurine. En met de goedkopere “2 voor 5 euro” testen van de Kruidvat (met het pipetje). Die werken best gevoelig. Nu hopen dat je menstruatie uitblijft. Succes!
 
Ha ukkepuk, ik denk ik dat maar doe ja. Maar wil zo graag snel duidelijkheid;) haha! 
Maar even naar de kruidvat vandaag en maandag weer testen dan. 
Ik kan het me natuurlijk ook allemaal inbeelden. Omdat ik et graag wil! 
Herkent iemand dat?
 
Ik had dat zelf ook.. al voor mijn NOD.. dacht ik het al te voelen.. inmiddels ben ik bijna 6 weken zwanger.. maar ik ben er ook van overtuigd dat je het kunt voelen omdat je het gewoon graag wilt.. als ik me bijvoorbeeld inbeeld dat ik misselijk ben, dan word ik ook echt ineens misselijk HAHA. Mindf*ck. Hoop voor jou dat het snel maandag is.
 
Ja ik weet dat dat kan ja. Maar nu is et zo anders dan de vorige maanden, toen ik het ook graag wilde. Heb deze maand ook echt mn best gedaan er niet teveel mee bezig te zijn. Dat lukte me aardig;) 
 
 
@Kriebels, balen wijfie.
Succes de volgende ronde!!

@Beerie, je kan jezelf echt helemaal gek maken.
En als je iets zo graag wilt, is dat ook logisch.
Wachten is echt 1 van de meest vervelende dingen in deze tijd.
Ben benieuwd naar je test van maandag, zou wel echt super zijn in de 3e ronde.
Succes met wachten!
 
Toch nog even meegelezen hier. 
Wat een lieve positieve reacties. Voor de meiden die wat minder geluk hebben deze ronde kunnen zich aansluiten bij het nieuwe forum. 
Liefs 
 
Terug
Bovenaan