nod tussen sint en kerst?

Hello ladies,

Ik voeg me bij jullie aan.
Ben 27 jaar en zit in ronde 7 of 8 weet het niet meer zo zeker.
Als ik een cyclus van 29 dagen heb (zoals bijna elke cyclus) dan is mijn NOD 12 december.
Hopelijk dus niet enhebben we allemaal een leuk kerstcadeau.
Laten we het hopen.
succes allemaal.

groetjes gizzymo

Hoi allemaal

Voor alle nieuwe meiden welkom! Wat gezellig!
Hier al een tijdje niets meer van me laten horen.
Hier gaat het wel. Ben nogsteeds positief ingesteld, maar ben weer ziek.
Het heerst natuurlijk enorm, maar in september na die miskraam werd ik ook ziek (weerstand laag?). En nu dus weer...

Ach, het gaat wel weer over. Maar als ik het vergelijk met september was het die ronde erna niet gelukt. Had ook niet echt het gevoel dat ik "open"   stond zeg maar (baarmoedermond). Vaak heb ik dat gevoel wel op de dagen rond m ´n ei. Dus die cyclus in oktober voelde alles potdicht! Hopelijk gaat het nu beter ontdanks dat ik ziek ben.

Het is nogsteeds de vraag wanneer ik m ´n ei heb. Vorige miskraam heeft alles een week langer geduurd. Ben benieuwd hoe het nu gaat verlopen. Als het goed is krijg ik vandaag de testen binnen. Ik ga er denk ik volgende week woensdag ofzo mee beginnen.

Zo te lezen worden het spannende tijden voor een aantal van jullie! Jeetje, wat gaat het toch snel he. Zo zitten we bij het topic wie nod rond 15 november, en nu is het alweer NOD-tijd een maand later!

Meiden, we gaan duimen!

Groetjes Sientje

Hoi damessssssssss

ALles goed met jullie?
Met mij gaat het goed, ben zoooooooooooo moe, niet te geloven, ben net om 10 uur wakker geworden gisteren sliep om half 10, ppfffffffffff
Nog een weekje dan weten we of de vermoeidheid door een zwangerschap is of niet,
ene kant zegt mijn gevoel yes ben zwanger aan de andere kant weet ik het nog niet zeker.
Wachten duurt lang,
Hoe is het met de rest van de dames, al zwangerschapsverschijnselen of helemaal nog niets??????????

Goedemorgen....
Filiz, lekker dat je nog maar een weekje hoeft te wachten. Wachten duurt lang. Maar de eerst kwaal is er al, wie weet volgen er meer!!

Bij mij zijn nu de twee lange weken wachten begonnen. Alles voelt anders deze maand. Begon al bij mij ongesteldheid, die was anders... We hebben deze maand geen enkele kans onbenut gelaten, afgelopen week(lees elke dag)   was het erg gezellig zullen we maar zeggen....
Gisteren had ik giga pijn in mijn rug?? Maar dat zal wel niets zijn!! Mss een late eisprong pijn ofzo...

Wachten wachten wachten.

Zijn er al   meer meiden met echte zwangerschapstekenen????

Liefs, Mamabeertje

mijn borsten voelen wel zwaar..... maar dat kan helemaal niet vrijdag had ik mijn ei!! Zal het me wel inbeelden!!

hoi hoi

hier nog geen klachtjes hoor, maar dat kan ook haast niet. heb nog maar net mijn eitje gehad...

eingelijk heb ik maar weinig te vertellen op het moment... hoop volgende week wat meer te melden te hebben.. misschien de eerste klachtjes?

we hebben vandaag sinterklaasfeestje gevierd. het was erg gezellig. Natuurlijk heb ik wat dingen voor de verbouwing gehad...

groetjes Carina

@sientje: BETERSCHAP!

Hoi hoi,

Spannend hoor voor je Carina! Het wachten is begonnen!
En voor Filiz natuurlijk ook! Ben je nogsteeds zo moe? Is vaak wel een goed teken!

Hoe is het met de andere meiden?
Hier is alles goed. Ben nu tot de conclusie gekomen dat ik toch echt ander slijm heb.
Heb het de vorige keer opgeschreven. Iets minder dan een week voordat ik m ´n ei kreeg, kreeg ik ander slijm zeg maar. Gisteren viel   me dat op. Vandaag ook! Dus als dat zo doorgaat denk ik dat ik vrijdag ofzo m ´n ei heb. Laten we hopen dat ie zo snel mogelijk komt!

Groetjes sientje

Hoi hoi,

Spannend hoor voor je Carina! Het wachten is begonnen!
En voor Filiz natuurlijk ook! Ben je nogsteeds zo moe? Is vaak wel een goed teken!

Hoe is het met de andere meiden?
Hier is alles goed. Ben nu tot de conclusie gekomen dat ik toch echt ander slijm heb.
Heb het de vorige keer opgeschreven. Iets minder dan een week voordat ik m ´n ei kreeg, kreeg ik ander slijm zeg maar. Gisteren viel   me dat op. Vandaag ook! Dus als dat zo doorgaat denk ik dat ik vrijdag ofzo m ´n ei heb. Laten we hopen dat ie zo snel mogelijk komt!

Groetjes sientje

Terug
Bovenaan