nod tussen sint en kerst?

Hoi dames

Hoe is het met jullie? Alles goed?

Sientje,welkom terug. Hoe is het met jou nu?      Sterkte nog

Voor mij naar de 6e rondehet is echt balen

Mijn nod is 24 of 25 dec,

Heel veel succes allemaal.

Groetjes Silina,

Dag meiden,

Ik ben nieuw op dit topic. Lees een tijdje met allerlei onderwerpen mee, maar deze is het meest vanzelfsprekende... ik heb namelijk mijn NOD   tussen sint en kerst...14 december...

Vanaf juli ben ik gestopt met de pil, niet echt ontpilt en direct er voor gegaan met heel duidelijk in mijn hoofd dat het niet meteen raak kan zijn!! Mijn vriend slikt medicijnen en we weten sinds een maand ongeveer dat hij daarmee moet stoppen. Met een van de medicijnen is hij al 2 maanden gestopt en dat is het meest schadelijke medicijn en hij is sinds kort gestopt met het andere medicijn, waar geen negatieve berichten over zijn. Ondanks die informatie gaan we er toch al echt voor. Misschien stom, misschien ook niet....

Mijn vruchtbare dagen staan voor de deur en er is al flink geklust en er zal ook flink geklust nog worden. Op de een of andere manier heb ik er een goed gevoel over deze maand. Waarom precies weet ik niet!!>???

Lijkt me gezellig om met jullie te kletsen!!

Liefs, mamabeertje

welkom mama beertje... gezeelig hoor weer een kletsmaatje erbij.

ik heb het idee dat ik vanmiddag mijn eitje gevoeld heb.
het zal me niks verbazen als ik vanavond of morgen een opgezette buik krijg...dat had ik vorige keer ook.

gisteravond nog geknuffeld, dus als het echt mijn eitje is, hebben we er in ieder geval alles weer aan gedaan. ik ga straks even kijken hoe het met mijn temperatuur is.. gisteren was die nog 36.6

groetjes weer allemaal!

welkom mama beertje! Hoop ook voor jou op een mooi (vervroegd) kerstcadeau!

Carina: meet jij altijd 's avonds je temperatuur?? Volgens mij kan je dat beter 's morgens doen omdat ie 's avonds altijd hoger is....
Dat van die opgeblazen buik is inderdaad wel herkenbaar. Nu ik erover na denk had ik dat vorige maand ook zo erg... Had er eigenlijk niet echt bij stil gestaan dat dat daar door zou komen. Zo leren we toch elke keer weer iets nieuws....
Omdat die stomme ovulatietests niet echt mee willen werken begon ik me al af te vragen of ik uberhaupt wel een eisprong heb...

liefs,
Claudine

Hallo Dames,
Wachten duurt lang hey.jeetje nog 10 dagen, volgens predictor heb ik morgen mijn innesteling, maar voelde net erge kramp onderin mijn buik, dat had ik vorige maand ook op mijn innesteling, zit nu te twijfelen of het vandaag is, en heb ook de hele dag en nog steeds last van hoofdpijn dit had ik vorige maand ook, heb net een aspirientje genomen, maar echt helpen doet hij nog niet.
Maar jah, we moeten afwachten helaas.........
Hoop wel dat het deze ronde raak is......................
Hoe is het met de rest???

Carina we gingen zeefdrukken maken, van onze foto's was echt leuk joh :):)
WIl graag nog een keertje gaan

NB, zag het in de topic voor sientje dat je nog vroeg wat we hadden gedaan hihihihi

Hey Feliz,
Zou toch best kunnen dat je innesteling gewoon een dagje eerder is? Heb je nogsteeds hoofdpijn? Mijn ovulatie test gaf vandaag heel licht een 2e streepje dus moet de eisprong er in iedergeval de komende 5 dagen aan komen. Wordt weer een druk klus weekend. .

Hoe is het met de andere dames? Al symptomen van een mogelijke sinterklaascadeau?

xxx Claudine

Dag dames,

ik merk nog niet veel maar zou volgens mij 16-12 NOD hebben dus is ook wel beetje vroeg.
Succes allemaal!!!

Terug
Bovenaan