nod tussen sint en kerst?

hoi hoi

zou wel grappig zijn... als het dan echt waar mag zijn.. dat met die hand op mijn buik bedoel ik.

ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt...
ik wil het nog even zodner blijven doen. Als we nou eenmaal klaar zijn emt verbouwen en het is nog steed sniet raak, misschien dat ik het dan ook eens ga proberen.
ik woon straks bij mijn zus in, en dan zie ik dat niet zo zitten met die testen de hele tijd.

maar goed.. ik hoop stiekum op een heel leuk kerstkadootje!
had vanmiddag wat kleine steekjes onderin aan de linkerkant..
zoals jullie wel weten voel ik iedere ronde vanalles, dus durf er nog niet op te hopen!

en sientje.. wat gaf de test aan?
moet je vanavond nog aan het werk?

Hoi hoi!

Filiz wat spannend!!!!!!!! Ben benieuwd!!!!

Ja, de test, ga nog even kijken hoor, momentje....
Hij is wel dikker dan gistermiddag, maar ik denk iets lichter dan die van maandag en donderdag.

(met streep is het een lichtere streep dan de controlestreep)

Maandagavond:   streep
                                                ongeveer 1 uur niet geplast en de hele dag gedronken
dinsdagmiddag:   streep, bijna net zo gekleurd als die van maandag
                                                ongeveer 3 uur niet geplast en gematigd gedronken
dinsdagavond:         zo goed als geen streep
                                                  ongeveer 3 uur niet geplast en gematigd gedronken
woensdagavond:   streep, iets lichter dan maandag en dinsdag
                                                  zeker 4 uur niet geplast en gedronken.

Soms heb ik dus het vermoeden dat m ´n ei al geweest is. En dat omdat ik maandagavond een test deed, een uurtje niet geplast en gewoon lekker de hele dag gedronken. Ik deed de test omdat ik dus dat slijm constateerde. Hett was dus niet onwijze geconcentreerde urine. En dan al zo ´n streep. De vorige cyclussen moest ik echt 4 uur niet plassen en drinken (en daarvoor gematigd drinken) om zo ´n streep te produceren....

Dus tja.... Maar ik heb ook nog niets gevoeld.
Maar waarom had ik maandag toch een vrij duidelijke streep? Snap er niets meer van... Maarja, ik zal wel weer geduld moeten hebben, want hij is pas positief als ie neet zo dik is als de controlestreep of dikker. (heb dus soms het vermoede dat ik maandag aan het eind van m ´n piek heb getest).

Hmmmm...

Carina: Zou inderdaad mooi voorteken zijn als je het eigenlijk onbewust al wist!! Worden weer spannende tijden.

Ik weet het ondertussen echt niet meer hoor met die rare ovulatietest. Net weer een gedaan (ik doe het in mijn vruchtbare week iedere dag) en vandaag wel weer een heel vaag 2e streepje . We blijven maar wel gewoon om de dag klussen. Vorige maand was mijn cyclus ook opeens 38 dagen dus het zou best nog eens kunnen dat mijn eisprong nog moet komen!! Denk dat dit de laatste maand is dat ik ze gebruik. Denk dat ik maar overstap op temperaturen. Iemand van jullie daar ervering mee??

xx Claudine

als het altijd zo vaag gaat met die ovulatietesten.. dan begin ik er niet aan hoor!
of is dit toevallig dat dit jullie alletwee overkomnt...

Normaal gaat het goed hoor!
Heb ook zelf het idee dat m ´n ei nog moet komen.
Maar na een miskraam is het altijd maar de vraag wat je lichaam gaat doen. Had nooit al zo vroeg slijm verwacht. Ging uit van dat het ongeveer t zelfde ging als in september.
Dus eiigenlijk had ik een dag eerder moeten beginnen met testen.

Maar als je gaat testen moet je denk ik uit gaan van je kortste cyclus, en dan beginnen met testen. Nu is m ´n lichaam nog een beetje van slag en had ik verwacht dat het minstens zo lang ging duren als in september...

Ach, wie weet...

ik hoor van de meeste vrouwen ook vooral positieve verhalen. Zal bij mij waarschijnlijk met mijn plotselinge onregelmatige cyclys te maken hebben.

xx Claudine

Ja, inderdaad.
En als ik het zo bekijk, ben ik er al 3x zwanger mee geworden! Toch best positief toch?

Hihi dames toch :)
Nou hoop dat het deze ronde ook goed komt sientje...
Nou we wachten geduldig af........
Volgens lijst van matcare
moet ik 7 dag testen dus ben benieuwd, ik begin vanaf volgende week dinsdag te testen en dan kijken of er dikke strepen komen..........

Gemiddelde menstruatiecyclus

Begin te testen op dag

25

7

26

8

27

9

28

10

29

11