nod tussen sint en kerst?

Hé Carina,
Op de verpakking staat dat de tweede streep evendonderk of dondkerder moet zijn dan de controle streep anders is er geen eisprong..... Ik heb nog nooit een donkerdere streep gehad .

Heb tot nu toe om de dag geknuffeld dus hoop dat dat genoeg is geweest. Anders gaan we helaas maar voor ronde 7!!

xx Claudine

en ja hoor het is de ongie
Nou als ik uitga van 28 dgn is mijn NOD op 31 december
Nou spannend weer hoor, misschien toch nog dit jaar zwanger hey, Wie weet????????????

Hee meiden.

Filiz en Sylvia wat jammer joh dat jullie ongi zijn geworden!
Enne, Carina... dat van die hand op je buik, daar betrapte ik me beide keren op (september en november) en toen bleek het dus raak te zijn. Echt heel raar, deed het onbewust.   Wie weet meid! Spannend hoor!

Ik ga over een half uurtje een ovulatietest doen, alhoewel, ik denk dat ik hem zo ga doen.
En net als Claudia, maandag en dinsdag had ik een goede streep, wel lichter dan de controlestreep. En dinsdagavond geen streep meer.... Dus ik ben heel benieuwd hoe of wat nu? Heb ook nog geen pijn in m ´n buik gehad, dus ik weet het ook niet meer hier...

Hou jullie op de hoogte!

Sientje

Hoi Sientje
ja helaas maar ja we kunnen er niets aan doen het zij zo.
Op naar ronde 4,
Maar een vraagje welke ovulatietesten gebruik jij, ga ze voor deze ronde ook ff bestellen, nu mijn cyclus een beetje in de war is wil ik mijn eitje niet missen hoor :):):)
En hoeveel heb je er nodig, heb het nog nooit gebruikt

Hoi Filiz.

Ik gebruik de ovulatietesten van Matcare (www.matcare.nl)
Je kunt ze per 5 kopen. Maar als je een onregelmatige cyclus heb weet ik niet of je er aan 5 genoeg hebt. Je test elke dag beginnend een paar dagen voor je verwachte eisprong. Soms test je 2x op een dag, omdat je een groot vermoeden hebt bijvoorbeeld.
Nu na die miskraam van 2 weken terug heb ik er denk ik aan 5 waarschijnlijjk niet genoeg. Dus heb ik een zwangerworden pakket gekocht.
Hierin zitten 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten voor iets van 23 euro (volgens mij is clearblue met 7 stuks iets van 30-33 euro...)
Je kunt ze in midstream bestellen (gewoon op de wc pot eroveerheen plassen (duurste variant, althans van matcare vallen ze dus wwel mee). Je kunt ze ook in dipstiks bestellen (goedkoper) en ook met dat je je plas erop moet pipeteren (ook goedkoper).

Hahaha, de eesrte keer dat ik ze gebruikte dacht ik van ze doen het niet! Had natuurlijk geen dikke streep. Maarja, geduld is een schone zaak zeg maar. Na een paar dagen een dikke vette streep die nog dikker dan de controle streep was!

Heb ze nu twee rondes gebruikt en ze zijn prima!

Groetjes maar weer!

Over ovulatietesten gesproken, ik ga er meteen even eentje doen!
Ben zo terug!

Terug
Bovenaan