nod tussen sint en kerst?

Maareh... Carina....

Moest jij dan niet eigenlijk afgelopen zaterdag ongi worden????? (14 dagen na eisprong?????)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey Meiden,

Heb helaas geen goed nieuws. Ik ben vanmiddag ongesteld geworden:      
We waren gisteren al enorm teleurgesteld en verdrietig . Ik heb de hele dag  en me zwaar shit gevoeld. Ik snap er niks van: ik had heel vroeg al een positieve ovulatietest maar laat ongesteld geworden.
Op naar ronde 6. Ik weet het is niet het einde van de wereld, maar ik wordt er wel steeds deprimender, verdrietiger en banger van.
Vrijdag ga ik naar de huisarts: ik wil haar laten kijken naar mijn temperatuurlijsten. Ik hoop dat ze me verder kan helpen.
Ik heb deze keer wel enorm veel last van mijn menstruatie: heel erg buikpijn & mega rugpijn. Vanmiddag moest ik bijna overgeven !
Uitgaande van mijn laatste cyclus zou ik 3 januari ongesteld moeten worden. We hebben ons voorgenomen dat we komende maand wel voldoende zullen gaan klussen maar niet meer zo geforceerd en dat ik komende keer niet blijf afwachten maar gewoon een test doe de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dan weten we waar we aan toe zijn en dan is de spanning niet zo groot evenals de teleurstelling. Van dat wachten en die onzekerheid wordt je gewoon helemaal gek.

Op naar de kerst: klussen onder de boom .

Liefs, Silvia

Halloooooooooooooooooo

Hier nog zo een rare vogel, ogh site doet het weer gelukkig
GIsteren avond, ben ik ongie worden een maal bruine/rode bloed, vanochtend niets dus ik snap er niets van, dat is 5 dagen te vroeg joh mijn nod is zondag a.s.
snap er nu helemaal niets meer van hoor.
ga nu ff naar de wc om te checken of het echt ongie is.
Bij mijn eerste had ik zo iets ook, ik was ongesteld en na 2 weken weer ongesteld maar daarna was ik zwanger hihihiih, dus hoop eigenlijk dat dat nu ook gebeurd.

gskpDHIOghsjogisi[sagjko ipjagprisjgkasjgasghsrhrsh

zoooooooooo zo voel ik mij dusssssssssssssssssssssssss
weet nu dus ook niet wat ik nu als cyclusdag moet nemen, 25,26 of 29??????????????????????????

sientje, ben wel bij voor je dat je cyclus weer op orde komt, en toch snel gegaan hoor meid.

Sylvia, we gaan door naar de volgende ronde voor mij is het nu ronde 4

Carina, hoop dat jij deze maand wel zwanger word meid

dank je filiz... ik hoop het ook weer zo!
wat een vreemde cyclus heb jij ook... maar het was dus nog maar 1 dag... misschien is het helemaal geen ongi.... wacht even af of het doorzet...

vanaf volgende week mag ik gaan testen... brrr ben er nu al zenuwachtig voor!

mijn formu vriendinnetje zag op hyves de foto's van dit weekend (sinterklaas). ze merkte op dat ik met mijn hand op mijn buik zat... is het een teken??
het was mij niet opgevallen, maar ze zag het gelijk!

ik wacht het maar weer af.. als het zo, is het nu lekker een plekje aan het zoeken om zich heerlijk in in te nestelen...

groetjes!

Hoi Dames,
Ben een paar dagen niet op het formu geweest en had opeens weer enorm veel te lezen!
Syl: Ik leef met je mee! Al had je zelf al nie veel hoop deze maand de teleurstelling zal er niet minder om zijn. Ik zit nu zelf in ronde 6 dus kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Ga in iedergeval die teunisbloemolie proberen om die PMS iets tegen te gaan. Ben er zelf nu ook  ongeveer een maand  mee bezig en mijn man zei afgelopen weekend tegen me dat ik minder opvliegend ben.  Nu moet mijn NOD nog komen dus daarna weet ik pas zeker of het werkt!!

Ik wordt ondertussen ook steeds ongeruster. Deze week zou mijn eisprong moeten zijn. Zondag en maandag was er een tweede streep te zien op mijn ovulatie test. Omdat die tweede streep lichter was dan de eerste kan je dan nog niet van een eisprong spreken. Dus ik had verwacht dat de streep gisteren of vandaag wel donkerder zou worden. Maar sinds gisteren heb ik helemaal geen tweede streep mee.... Weet nu dus niet of mijn eisprong nu geweest is of niet!
Wat moet ik hier nu weer mee???

xx Claudine

het kan goed dat je je eisprong dan al gehad hebt...
je hebt een streep gehad.. eentje iets lichter en toen niet meer begrijp ik uit je verhaal.

als je logisch nadenkt.. zou je denken dat het geweest is.
je hebt toch wel druk geknuffeld he??!!!

Terug
Bovenaan