NOD week 43!

Hoi An,

je hebt groot gelijk dat je nog lekker saampjes geniet zonder andermans kinderen!
hartstikke leuk, lief natuurlijk maar even samen is wel lekker!!
over het temp. je zult dit tijdens een eisprong idd wel vaker in de gaten moeten houden.
ik moest me net toch wel even heeeel erg lachen!!!!!
meen je dat nou echt!! ?? om een half uur omhoog te gaan liggen???
als je dit toch even doet is toch wel genoeg??!! ik lag gister met twee kussens onder
mijn billen... denk zo`n 5 minuten... maar als het echt zo goed zou kunnen zijn ga ik vanavond wel een half uurtje liggen. met m`n benen in de lucht!!!!
laat je het me weten??

ja ik / wij zouden het ook leuk vinden een zomerbaby.
mijn man heeft wel zoiets van deze maand niet dan volgende maand... maar ik hoop echt hoe eerder hoe beter ivm lekker uit huis, wandelen met de kleine. hoe later het is hoe kouder en dan ga je niet eens lekker wandelen.
we gaan volgend jaar ook niet op vakantie (denk ik) mijn man vind dat al niks wat je toch allemaal wel niet mee moet nemen (vliegen) we zien wel.
over 5 weken gaan we weer voor de 2 de keer, dus slaan we wel een jaartje over.

we gaan volgend jaar ook een stuk eraan bouwen en boven laminaat leggen schilderen etc. dus kost toch al een hoop he!   ja niets is meer goedkoop....
die steken die jij voelde zou dat je eisprong kunnen zijn??
ik voelde vanmiddag een beetje buikkrampen net zoals ik dit voel als ik ongesteld moet worden. maar we moeten maar niet zo op alles gaan letten, want dan gaan we vanallles denken... ik hoop maar dat we deze maand geluk mogen hebben!!!!!

we kunnen niet meer doen dan rustig afwachten en gezellig kletsen!!!!
mijn man zij al: jullie kunnen onderhand wel een keertje afspreken samen,
zo verslaafd aan het internetten!!! het is ook maar +- een uurtje rijden hier vandaan.
heb je nog veel gekeken op internet?
ik weinig ben er nog niet echt aan toe gekomen. en ik kijk op dit forum de
laatste tijd alleen maar bovenaan een beetje.

hoe vindt je het boek wat je aan het lezen bent?
is het een mooi boek? ik had het zelf zo uitgelezen, was allemaal ook zo interessant!!!   en het 9 maanden boek kijk ik regelmatig even in als ik iets wil weten.

ik heb inmiddels weer heel wat geschreven.... ga maar even mijn   mannetje
gezelschap houden!!!! als ik te lang dradig aan het worden ben zeg maar hoor!!
groetjes!!!!

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Ik meen dat echt een half uur. Dit heeft die vriendin die zwanger is mij verteld. Zij heeft het ook van een vriendin en zij weer van een arts. Dus het zal zo wel zijn. Die vriendin heeft het ook gedaan en het was raak dus! Je kan ook je benen  naar je toe  trekken i.p.v. omhoog. Kwartier is ook wel goed maar een half uur is beter.
Maar als je naar www.babypret.net gaat en dan naar zwanger raken gaat staat ook wat je het beste kan doen.

Die steken van een eisprong? Ik denk het niet want mijn temp. was normaal.
Maar wat je hier leest van als ze zwanger zijn hun temp. hoger is. Daar heeft mijn vriendin die zwanger is nooit gehad en nu nog niet. Dus je ziet bij iedereen is het anders. Dit laatste wou ik je effe laten weten. Heeft niks met de eisprong te maken.
Maar je hebt gelijk gewoon gezellig kletsen en niet te veel nadenken van wat voel ik.

Dus  jullie gaan over 5 weken op vakantie! Wat leuk, waar gaan jullie  heen?
Ik ben met mijn vriend naar Tenerife geweest eind juli. Wij gaan volgend jaar ook niet op vakantie waarschijnlijk. Omdat we het huis gaan kopen waar we nu in wonen en wij gaan ook aanbouwen. Onze woonkamer groter en boven nog een kamertje extra.
We hebben nu 2 slaapkamers. Grappig dat we daar ook te gelijk mee bezig zijn.
Hahhahaha

Ik heb nog wel effe op internet gezetten. Die site babypret  en www.babystartkabel.nl
zijn ook wel leuk.

Ik heb het boekje net effe klein stukje gelezen blijkt het te zijn voor als je net bent bevallen. Om je vriend/man voor te bereiden (op komische manier) op jou hormoon huishouden hahaha. Zal ik tot dan maar bewaren. Dat boek wat jij voor je man hebt en die 9 maanden boek. Waar had jij die gekocht?

Ja je zou het bijna zeggen om een keer af te spreken. Maar dit is iets makkelijker toch? Omdat je het kan doen wanneer het jouw uit komt en je graag wat kwijt wil.
Ook al ben ik wel benieuwd hoe je eruit ziet. Maar ook omdat het zo goed klikt. Hahaha.

Dat je langdradig bent, nee hoor!!!! Misschien vind jij dat wel van mij? hahahaha
Het is gewoon heel fijn om zo met je te kletsen. Dat kan ik niet genoeg zeggen.

Liefs An

hoi an,

ja echt leuk om zo te kletsen, het is ook zeker zo makkelijk natuurlijk!
dus het bkijkt ook echt goed te zijn om een half uurtje te blijven liggen, dan ga ik het zeker dadelijk doen! en ondertussen ga ik de weduwnaar verder lezen!!
man ligt al op bed t.v te kijken gaan zo nog ff klussen natuurlijk.
hij heeft deze week 7 tot 3 .

grappig idd dat jullie ook gaan verbouwen!! fijn ook dat je het huis kunt kopen!!!!
wij willen boven alles weer schilderen, hadden we 4 jaar geleden ook al gedaan.
maar nu willen we overal laminaat leggen en trap opnieuw bekleden en dan kunnen we maar beter weer alles schilderen zijn we er ook weer even van af!!!

over de vakantie we waren in feb. 2 weken naar thailand geweest en gaan nu 10 dagen cruisen. eerst vliegen we naar new york dan naar puerto rico en vanuit daar gaan we naar curacou aruba st maarten st thomas en dan weer puerto rico vliegen we weer naar huis. echt super veel zin in!! deze reis hadden we gekregen van vakantie vrienden nog voor onze bruiloft vorig jaar. echt een super cadeau kun je wel zeggen want zelf gaan we altijd maar 1x per jaar op vakantie hoor!!
maar we gaan altijd wel ver weg! dit zal dadelijk wel anders worden als er kinderen komen... maar dan is europa ook leuk met de auto!!
we varen met royal carribien dit zijn hele luxe boten kunnen wij ook echt niet betalen, dus daarom zullen we ook echt extra genieten!!

de boeken heb ik gekocht bij de bruna. ofja voor mijn man en het 9 maanden boek hadden ze voor mij besteld. ik zal je het isbn nummer geven:
90-01-11011-8          ,  9 mnd boek. waren geloof ik ook niet zo super duur hoor, want ik ga verder ook geen boeken meer kopen denk ik. misschien dat we een bieb pasje aanvragen is ook wel makkelijk denk ik.

ik vindt het ook super fijn om zo met je te kletsen!!!!
nu ga ik echt naar mijn mannetje!! anders heeft ie misschien geen zin meer......
ik denk van wel hoor!......   hele week werken nu... vrijdag pas vrij... dus ik moet nu echt gaan slapen maar!! eerst met de benen omhoog!!!!!! Ha Ha haha !!!!

welterusten

Liefs, Bianca

quote: b bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2006 23:22:34'));

grappig idd dat jullie ook gaan verbouwen!! fijn ook dat je het huis kunt kopen!!!!
wij willen boven alles weer schilderen, hadden we 4 jaar geleden ook al gedaan.
maar nu willen we overal laminaat leggen en trap opnieuw bekleden en dan kunnen we maar beter weer alles schilderen zijn we er ook weer even van af!!!

over de vakantie we waren in feb. 2 weken naar thailand geweest en gaan nu 10 dagen cruisen. eerst vliegen we naar new york dan naar puerto rico en vanuit daar gaan we naar curacou aruba st maarten st thomas en dan weer puerto rico vliegen we weer naar huis. echt super veel zin in!! deze reis hadden we gekregen van vakantie vrienden nog voor onze bruiloft vorig jaar. echt een super cadeau kun je wel zeggen want zelf gaan we altijd maar 1x per jaar op vakantie hoor!!
maar we gaan altijd wel ver weg! dit zal dadelijk wel anders worden als er kinderen komen... maar dan is europa ook leuk met de auto!!
we varen met royal carribien dit zijn hele luxe boten kunnen wij ook echt niet betalen, dus daarom zullen we ook echt extra genieten!!

de boeken heb ik gekocht bij de bruna. ofja voor mijn man en het 9 maanden boek hadden ze voor mij besteld. ik zal je het isbn nummer geven:
90-01-11011-8          ,  9 mnd boek. waren geloof ik ook niet zo super duur hoor, want ik ga verder ook geen boeken meer kopen denk ik. misschien dat we een bieb pasje aanvragen is ook wel makkelijk denk ik.

ik vindt het ook super fijn om zo met je te kletsen!!!!
nu ga ik echt naar mijn mannetje!! anders heeft ie misschien geen zin meer......
ik denk van wel hoor!......   hele week werken nu... vrijdag pas vrij... dus ik moet nu echt gaan slapen maar!! eerst met de benen omhoog!!!!!! Ha Ha haha !!!!

welterusten

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Dus je bent nu met het 2de boek bezig. Is die ook mooi?

Zo geef mij ook van die vrienden. Dat is echt boffen. Ik snap dat je daar extra van wil gaan genieten. Groot gelijk. Ik zou ook weleens een cruise willen maken. Maar mijn vriend zegt dan ik zit al de hele week op een boot. Ik snap dat wel.

Ga vandaag proberen even langs een bruna winkel te gaan.
Ik ben nu toch wel benieuwd naar die boeken.
Nu maar hopen dat het helpt je benen de lucht in . Mijn temp. is nog steeds gewoon en bij jou??

De kinderen van mijn schoonzusje zijn al druk bezig met kadootjes uit te zoeken voor de Sint. Ze kruisen in zo'n speelgoed boek aan wat ze willen. Echt leuk joh! Dat hebben wij hoop over een paar jaar ook (want als ze heel klein zijn doen ze dat niet).

Werkse!!!!

Liefs An

Hoi AN,

ik moest ff zoeken... we stonden op pagina 2...
ja het boek de weduwnaar is ook een erg mooi boek.
gister ben ik in bed verder gaan lezen.... ik moest toch een half
uurtje met m`n benen  omhoog liggen....

wat temp. betreft vanmorgen 37,1
ik heb net nog even getemp. en was het 37,2
afgelopen dagen dus 36,6   kijken wat het morgen is...
en hoe is dit bij jouw?  

en ben je nog  naar de bruna geweest vandaag?
wat kostte het boek voor mannen als je bent bevallen?
kan de man er rekening mee houden met hoe je als vrouw kunt zijn....
ga ik vrijdag even voor kijken?  

ja leuk dat de kinderen dan het hele  speelgoed boek aanstrepen en opschrijven wat ze allemaal graag willen. het is ook een mooie spannende tijd voor ze!

daarom gaan we nu ook lekker genieten nu we nog met z`n tweetjes zijn.  
het wordt ook weer een drukke , dure maand dec. surprises en pakjes avond verjaardagen en veel werken, koopavond en koopzondag... maar wel leuk!
wat  voor werk doet je vriend op de boot?    

ik kijk straks weer!!!
Liefs, bianca

Hoi Bianca,

Mijn temp is normaal zo 36,9/37/37.1.
Maar nu had ik vanmorgen om 7.00 getempt 36.8 en om 9.30   weer en toen was het 37.3 en nu net 37.2. Zou ik mijn eisprong hebben gehad???
Had wel lichtjes steken de hele dag (lichte ongi pijn zeg maar).
Wat jou temp je zou zeggen dat je eisprong had vandaag denk ik.
Maar zeker weten doe je het niet. Want ik denk dan misschien ben ik te druk bezig geweest en daarom hogere temp.

Ja, ik ben bij de bruna geweest. Alleen zag die boeken niet heb wel 2 andere.  
"Zwanger! wat iedere vrouw wil weten over zwangerschap" van momboeken  en "vader worden! wat je allemaal kunt verwachten". van Thomas Hill. heb ze net allebei al een stukje gelezen en zijn leuk. ga vanavond voor slapen verder lezen.
Het was druk in de winkel en had geen zin/tijd om naar die boeken die jij hebt te vragen. Deze waren ook niet duur 12,95.
Dat boekje wat ik eerder heb gekocht heet "ik word papa! 101 tips om de beste papa van de wereld te zijn!" van Jeanne Murphy. Was maar 3 euro. Allemaal gekleurde bladzijdes. Je kan het halen bij die goedkope boeken winkels   (verkopen ook kalenders,kaarten,dvd's etc). Maar is toch wel erg grappig.

Mijn vriend is kraanmachinist (baggeren). Hij verstevigt dijken en maakt rivieren, kanalen,etc dieper of ondieper. Vandaag had ie een auto uit het water gevist. Maar je gelooft nooit wat daarin zat! Een meid die al 3 jaar vermist werd lag op de achterbank
(dood). Erg he? hij smsde me dat vanmiddag. Hij zei ook nog het is nu net csi hier.
Ben benieuwd of het nog op tv komt vanavond. Zag op teletekst nog niks.

Ik had trouwens nog expres vanmorgen iets getypt dacht dan staat ie nog wel op p.1. Maar niet dus.

Liefs An

hoi an,

volgens mij heb jij idd   ook je eisprong gehad,
ben ook benieuwd hoe je temp. morgen is.
nu moeten we het de komende tijd nog wel in de
gaten houden.   want zo heb ik gelezen, als de temp. hoog blijft
ben je waarschijnlijk zwanger.

wat erg van dat meisje dat al 3 jaar vermist is!
ik had ook nog niets gehoord op t.v
je zou het als ouders maar te horen krijgen...

ik heb net nog zitten lezen... nog 30 bladzijden en ik heb het boek uit!!!
het eerste deel is wel het mooiste hoor!!!

leuk is het hè om al die verhalen te lezen en al wat er in de
zwangerschapsboeken staat. ga vrijdag toch nog even kijken als ik vrij ben...
waren we maar vast een weekje of twee verder... had ik mijn mannetje het boekje
met zijn verjaardag morgen kunnen geven..!
maar hopen dat we over 2 weken meer weten...!

Liefs, Bianca

Hoi AN,

ik wilde even zeggen dat ik het boek uit gelezen heb!!!
he he en nu naar bed we gaan toch maar even klusseh je weet maar nooit??
ben benieuwd hoe jouw temp. morgen is, ik denk dat jij je eisprong ook hebt gehad.
ik weet het ook niet hoor, maar je zou het aan de temp. wel zeggen....

tot morgen weer!!!

welterusten  

Liefs, Bianca

Terug
Bovenaan