A
Anoniem
Guest
Hoi An,
je hebt groot gelijk dat je nog lekker saampjes geniet zonder andermans kinderen!
hartstikke leuk, lief natuurlijk maar even samen is wel lekker!!
over het temp. je zult dit tijdens een eisprong idd wel vaker in de gaten moeten houden.
ik moest me net toch wel even heeeel erg lachen!!!!!
meen je dat nou echt!! ?? om een half uur omhoog te gaan liggen???
als je dit toch even doet is toch wel genoeg??!! ik lag gister met twee kussens onder
mijn billen... denk zo`n 5 minuten... maar als het echt zo goed zou kunnen zijn ga ik vanavond wel een half uurtje liggen. met m`n benen in de lucht!!!!
laat je het me weten??
ja ik / wij zouden het ook leuk vinden een zomerbaby.
mijn man heeft wel zoiets van deze maand niet dan volgende maand... maar ik hoop echt hoe eerder hoe beter ivm lekker uit huis, wandelen met de kleine. hoe later het is hoe kouder en dan ga je niet eens lekker wandelen.
we gaan volgend jaar ook niet op vakantie (denk ik) mijn man vind dat al niks wat je toch allemaal wel niet mee moet nemen (vliegen) we zien wel.
over 5 weken gaan we weer voor de 2 de keer, dus slaan we wel een jaartje over.
we gaan volgend jaar ook een stuk eraan bouwen en boven laminaat leggen schilderen etc. dus kost toch al een hoop he! ja niets is meer goedkoop....
die steken die jij voelde zou dat je eisprong kunnen zijn??
ik voelde vanmiddag een beetje buikkrampen net zoals ik dit voel als ik ongesteld moet worden. maar we moeten maar niet zo op alles gaan letten, want dan gaan we vanallles denken... ik hoop maar dat we deze maand geluk mogen hebben!!!!!
we kunnen niet meer doen dan rustig afwachten en gezellig kletsen!!!!
mijn man zij al: jullie kunnen onderhand wel een keertje afspreken samen,
zo verslaafd aan het internetten!!! het is ook maar +- een uurtje rijden hier vandaan.
heb je nog veel gekeken op internet?
ik weinig ben er nog niet echt aan toe gekomen. en ik kijk op dit forum de
laatste tijd alleen maar bovenaan een beetje.
hoe vindt je het boek wat je aan het lezen bent?
is het een mooi boek? ik had het zelf zo uitgelezen, was allemaal ook zo interessant!!! en het 9 maanden boek kijk ik regelmatig even in als ik iets wil weten.
ik heb inmiddels weer heel wat geschreven.... ga maar even mijn mannetje
gezelschap houden!!!! als ik te lang dradig aan het worden ben zeg maar hoor!!
groetjes!!!!
Liefs, Bianca
je hebt groot gelijk dat je nog lekker saampjes geniet zonder andermans kinderen!
hartstikke leuk, lief natuurlijk maar even samen is wel lekker!!
over het temp. je zult dit tijdens een eisprong idd wel vaker in de gaten moeten houden.
ik moest me net toch wel even heeeel erg lachen!!!!!
meen je dat nou echt!! ?? om een half uur omhoog te gaan liggen???
als je dit toch even doet is toch wel genoeg??!! ik lag gister met twee kussens onder
mijn billen... denk zo`n 5 minuten... maar als het echt zo goed zou kunnen zijn ga ik vanavond wel een half uurtje liggen. met m`n benen in de lucht!!!!
laat je het me weten??
ja ik / wij zouden het ook leuk vinden een zomerbaby.
mijn man heeft wel zoiets van deze maand niet dan volgende maand... maar ik hoop echt hoe eerder hoe beter ivm lekker uit huis, wandelen met de kleine. hoe later het is hoe kouder en dan ga je niet eens lekker wandelen.
we gaan volgend jaar ook niet op vakantie (denk ik) mijn man vind dat al niks wat je toch allemaal wel niet mee moet nemen (vliegen) we zien wel.
over 5 weken gaan we weer voor de 2 de keer, dus slaan we wel een jaartje over.
we gaan volgend jaar ook een stuk eraan bouwen en boven laminaat leggen schilderen etc. dus kost toch al een hoop he! ja niets is meer goedkoop....
die steken die jij voelde zou dat je eisprong kunnen zijn??
ik voelde vanmiddag een beetje buikkrampen net zoals ik dit voel als ik ongesteld moet worden. maar we moeten maar niet zo op alles gaan letten, want dan gaan we vanallles denken... ik hoop maar dat we deze maand geluk mogen hebben!!!!!
we kunnen niet meer doen dan rustig afwachten en gezellig kletsen!!!!
mijn man zij al: jullie kunnen onderhand wel een keertje afspreken samen,
zo verslaafd aan het internetten!!! het is ook maar +- een uurtje rijden hier vandaan.
heb je nog veel gekeken op internet?
ik weinig ben er nog niet echt aan toe gekomen. en ik kijk op dit forum de
laatste tijd alleen maar bovenaan een beetje.
hoe vindt je het boek wat je aan het lezen bent?
is het een mooi boek? ik had het zelf zo uitgelezen, was allemaal ook zo interessant!!! en het 9 maanden boek kijk ik regelmatig even in als ik iets wil weten.
ik heb inmiddels weer heel wat geschreven.... ga maar even mijn mannetje
gezelschap houden!!!! als ik te lang dradig aan het worden ben zeg maar hoor!!
groetjes!!!!
Liefs, Bianca