nog 3 nachtjes tot mijn NOD

ik mag nog 2 nachtjes.... maar ik denk het niet hoor.
voel me toaal niet anders dan anders. maar ja we zullen zien.
succes met wachten!
weltrusten

Meid ik duim ook voor je hoor. Mijn NOD was gister maar ja eerste ronde dus het zegt nog niks! Ook af en toe onder in mijn buik wat krampen. Verder moe! We zien wel!

Liefs en succes Heleen

( ook ik zit naast je het bankje)

Ik zit nog niet echt op het wachtbankje maaaaaaaaaaaaaar heel veel succes, nog even volhouden!

Spannend!!! Maar maak jezelf niet te gek...Wat jij nu omschrijft heb ik al tig keren gevoeld en me ervan overtuigd dat het raak was.... En sneller moe icm je niet zo goed voelen, is echt niet vreemd...

Ik hoop voor jou natuurlijk dat het wel echt raak is, maar wees nog een beetje voorzichtig zolang je geen positieve test in handen hebt...

Ben zelf erg voorzichtig geworden in het voelen van vanalles...

Liefs Daisy

Ik betrap mezelf erop dat ik iedere dag even kijk of je al wat weet ;-) Spannend hoor. Ik hoop voor je dat je dit weekend een positieve test in handen hebt en jullie het van de daken mogen schreeuwen.

Liefs,
Roos

Hoe gaat ie nu? heb je je nog kunnen beheersen om niet te testen? Knap hoor, ik had er denk ik al lang een test tegenaan gegooid. ;-)
Succes, nog 2 daagjes!

Wat is nou 2 dagen op een heel mensenleven? ;-)

@ Lynn
Je lichaam kan je idd goed voor de gek houden.. het kan ook gewoon een griepje zijn maar mijn buik voelt echt anders en begin ook al meer misselijk te worden (zonder spugen) maar wel weer veel eetlust..

@Helena & Famke
Ik duim ook voor jullie meiden! Hoe staat het ermee?

@ Daycey
Ik ben ook voorzichtig tot ik een positest in handen heb reken ik nergens op maarja de hoop doet onbewust heel veel met je..

@ Roos haha wat grappig zit jij mij een beetje in de gaten te houden...;)

@ Charlotje Ja voel me nog steeds grieperig en buikkramp en meer misselijk.. Ik kan me beheersen met testen omdat ik veel te bang ben voor een teleurstelling.. zeker als ik te vroeg test.. ik ben al bang als ik het weekend test dat ie negatief is...
Je zou zeggen dat een paar dagen niet veel is.. maar vandaag op mijn werk was ik ondanks de drukte niet heel erg afgeleid...

renate duim voor je dat als je gaat testen dat die posi ..

Liefs shasta

Terug
Bovenaan