nog 3 nachtjes tot mijn NOD

hoi renate,
ik ook nog steeds raag gevoel onder in mijn buik.
heb natuurlijk alweer veel te vroeg getest pppfff.
wel heb ik het gevoel dat mijn tepels donkerder zijn en ook wat groter en snel stijve tepels.
wanneer is jouw nod?
die van mij zondag. succes en ik al aan je denken

liefs shirlrey

@ shirley

Haha waarom doe je dat nou?? Merk hieruit op dat ie negatief was..

Mijn borsten en tepehof lijken ook wat groter te worden.. Maar ik vraag me af of ik dat niet gewoon WIL zien.. of dat het echt zo is..

Mijn NOD is morgen..
Ben veel te bang voor een negatieve test dus durf ook niet zo goed..

Good Luck meid! Ik duim ook voor jou!
Nog even volhouden voor je weer gaat testen!

Liefs Renate

nou had er vanmorgen 1 gedaan en na 5 min niks te zien maar na een half uur heb ik de 2e streep erin gekeken denk ik hahahahaha.
kon wel zien waar die moest komen te staan maar denk dat een ander het niet zou zien ;-)
ten eerste was de tijd al erstreken en ten 2e volgens mij was het een indroog streep.
ik heb ook helemaal geen geduld.
heb nog 1 test in de kast die van de kruidvat dus die geef ik mijn vriend morgen wel mee naar het werk zodat ik niet toch weer kan testen hahaha.
ik kan ook moeilijk omschrijven wat ik voel in mijn buik veel druk ofzo paar cm vanaf mijn liezen \\ //
als de buitenste streepjes mijn liezen zijn dan heb ik last van de binnenste streepjes hahahaha ;-)

whaha wat leg je dat heerlijk uit! Mooie liezen hoor! Ik heb 2 digitale testen in huis. Ik heb ook totaal geen geduld!! Maar ik besef me heel goed dat te vroeg testen geen zin heeft. En als ik het doe wil ik natuurlijk wel een positieve!! :) ik heb het alleen aan de rechterkant heel erg.. Nu al een paar dagen non stop. Mja wat is erg als het de kleine uk is is het verre van erg natuurlijk! Ook is mijn buik sinds gister wat hard.. En heb toch echt wel gepoept hahaha.
wees verstandig en bewaar de laatste test voor zondag of maandag!!

Succes liefs

Terug
Bovenaan