Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wil je ons niet zo lang laten wachten??? We zijn allemaal 1 brok zenuwen....Hahaha!! En? En? En?
Weet je al wat meer??? Wat duren die dagen dan lang!! Duim, duim, duim!! *************
Wat pittig dat jullie zo mee leven krijg er natte ogen van haha. Ik wil jullie en mezelf niet zo lang laten wachten dat zijn de duivels of de kleine ukkepuk (als die het is is het nu al zo eigenwijs als mama ) haha
De duivels zijn er iig nog steeds niet! Ik hoop echt dat ze zich aan de afspraak houden en de komende 9 mnd wegblijven!!
De dagen duren idd lang Lynn! Ondanks dat ik aan het werk ben zijn de gedachte er nog steeds..
Mijn vriend zei gister je gaat toch zondag testen? Dan zijn we samen thuis... maar ik weer niet of ik het zo lang vol houd... Morgen werken we allebij de hele dag en moet ik 's avonds nog even naar mn werk om mijn haar te laten knippen. Zaterdag moet ik tot 15u werken en moet mijn vriend om 16u weg voor een uitje van zijn werk.. Dus mijn vriend zei al als je zaterdag positief test moet je meteen thuis komen en dan gaan we gebak eten om het te vieren hihi