Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Damess,

Ik snap wel dat jullie zeggen "ik zal wel gewoon ongesteld worden", want anders is de teleurstelling misschien nog groter. Maar even realistisch gezien, het is nog erg vroeg om te testen. Ik testte met een gewone test pas positief toen na 5 weken. Dus met zon ultra sensitieve zou ik dan misschien na 4 weken en 1 dag positief testen.  Dus zou ik in jullie geval zondag positief testen zegmaar.

Nou weet ik niet hoe dat bij jullie is, maar ik schrijf het in ieder geval nog niet af ;)

xx

Ik ga er vanuit dat die testen wel betrouwbaar zijn ;)

Negatieve testen klopten altijd en bij mijn zoontjes had ik bij de eerste testen al een licht streepje. Maar misschien heb je gelijk en test ik van t weekend pas positief! Ik hoop zo dat je gelijk hebt, maar als ik naar het verleden kijk, heb ik er weinig vertrouwen meer in.

Heel gek zou dat ook niet zijn, aangezien ik het weekend van mijn eisprong een weekendje weg was zonder mijn mannen. Dus dan moeten we het hebben van de dagen daarvoor en die kans is natuurlijk een stuk kleiner!

Ja wel betrouwbaar, maar als het HCG nog niet voldoende is test je ook negatief, daarom staat er "vanaf" 6 dagen voor de NOD.  Nee denk zeker dat als er negatief staat dat je HCG nog niet op pijl is, maar wil niet zeggen dat dat over 2, 4 of 6 dagen niet zo is ;)

Ooh, jaa dan word de kans wel kleiner..

Leuk al dat wachten.. Alle mogelijkheden zijn al 20x door je hoofd gegaan, pff. Dat je maar snel iets weet ;)

Ik hoop heel erg dat je gelijk hebt haha! Maar we zullen het zien.

Persoonlijk heb ik niet zo'n haast, maar ik vind het leuker als t leeftijdsverschil niet zo groot is tussen de jongste en de gewenste baby ;) aangezien tussen onze zoontjes ook maar 17 maanden zit.

Ja t wachten is echt verschrikkelijk. Vooral omdat ik nu wel last heb van m'n borsten en dat heb ik eerder nooit gehad als ik ongesteld moest worden.

Heb al gekeken, als ik ongesteld moet worden dan is mijn volgende eisprong ook rond 9 juli ;)

Inderdaad, veel meer kun je toch niet dan wachten.  Ja snap dat je dat zou willen. Al vind ik wat verder uit elkaar liggen ook weer zo z'n voordelen hebben. Maar met drie is dat ook weer anders. Gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt inderdaad, maar dan moet het ook nog meezitten ! Oh leuk, ik mag testen op 9 juli, maar dat wist je al ;)  Had je bij je voorgaande zwangerschappen ook last van je borsten?

Ben nu bezig met die ovulatietesten maar daar word je ook maar onzeker van joh. heb nu zo'n half streepje ofzo.. Ja, moet je dan al gemeenschap hebben, stel dat hij niet donkerder word en dit dus de piek was... Maar van de andere kant, als hij morgen wel donkerder is dan had je dat beter niet kunnen doen want dan moet het morgen weer, maar dan is de sperma niet voldoende gerijpt om goed vruchtbaar te zijn. Keuze's , keuze's , moeilijk. Maar stel het lukt deze x niet en volgende x doe ik met ovulatietesten, weet ik wel hoe de piek bij mij verloopt.

we hebben nu gekozen om morgen even af te wachten. Ons gevoel zegt beide dat dit nog niet de piek is. Vertrouwen op het oerinstinct dan maar hahaha.

Het heeft idd beide z'n voordelen, maar voor de kinderen lijkt het me leuker als het dicht bij elkaar zit. Helemaal omdat de oudste ook dicht bij elkaar zitten. Had de vorige keren geen last van m'n borsten, zover ik me kan herinneren. Pas toen ik al wist dat ik zwanger was waren m'n tepels zeeeeer pijnlijk.

ja precies, kunnen we allebei uitkijken naar 9 juli!

Oh ja ook lekker duidelijk! Heb geen ervaring nog met die dingen. Maar ik zou dezelfde instelling hebben. Als het nu niet lukt, weet je iig wel hoe donker zo'n test kan worden bij jou. Had wel ergens gelezen dat de piek net zo donker is als de test streep. Maar zou ook nog even een dagje wachten ja. Is vandaag de eerste test die je doet?

Ja snap wat je bedoeld inderdaad :D  Oh oke, geen idee waar dat dan aan zou kunnen liggen ..  Auw, dat klinkt onprettig. Maar het hele zwanger zijn is natuurlijk ook echt niet alleen maar leuk, alle kwaaltjes en dingetjes. En als hoogtepunt de bevalling zelf.  Maar wel de moeite waard gelukkig :D

Het was vandaag al mijn 3e test, je begint een paar dagen voor je ovulatie met testen. Maar het lastige eraan is dat er 2 voorbeelden staan van wanneer een test positief is. Omdat er 2 type vrouwen zijn, vrouwen die sowieso al LG hormoon aanmaken, en vrouwen die dat niet doen. Dus dat maakt het heel handig. Omdat als je geen LG aanmaakt normaliter, de test streep dus ook lichter is , dan als je dat wel zelf al aanmaakt.

Beetje ingewikkeld allemaal, maar ik had dus gister en eergisteren niks, nog helemaal wit. Vandaag wel een streepje maar echt nog wel licht. Dus denk dat ik morgen donkerder zal testen. Dat hoop ik.. als het streepje morgen weer weg is dan hebben we pech ben ik bang. We weten dan wel voor de volgende ronde hoe mijn ovulatie zich laat zien op die testen.

Praten jullie hier met familie of vrienden ook zo open over of houden jullie het tussen jullie beide? Wij wouden het eerst gewoon samen doen en pas zeggen als we echt zwanger waren.. alleen we hadden het dus al vertelt aan directe familie voordat bleek dat het niet goed was bij mn vorige zwangerschap. Dus nu weten ze wel dat we ermee bezig zijn, vind dat wel jammer eigenlijk. Van die opmerkingen als "En, inmiddels al weer zwanger?" Zit ik niet zo op te wachten op het moment. Ik denk dan van uh... dan hoor je het vanzelf wel weer he , hahaha ;)

Oh ik vind zwanger zijn wel leuk hoor. Heerlijk gevoel dat er een een klein mensje in je groeit! De bevalling is een ander verhaal ja. Haha. Maar ook heel bijzonder.

Ik hoop dan voor je dat het streepje morgen mooi donker is! Maar mocht dat niet zo zijn, je kunt ook van de dag na je eisprong zwanger raken. Dus gewoon ervoor gaan zou ik zeggen ;)

er zijn een hoop mensen die al eerder vroegen of we nog voor een derde gingen. Toen zei ik dat we eerst gingen trouwen. Dus waarschijnlijk verwachten mensen het nu wel haha. Maar nog geen 'en???' Vragen gehad. Wel mensen die zeggen 'nu gaan jullie voor een meisje he!' Minstens zo irritant. dan zeg ik ook dat ik niet voor een meisje ga, maar voor een kindje.

Weten veel mensen in je omgeving het? Of alleen directe familie. Hoever was je toen t de vorige keer mis ging?

ik zei wel tegen m'n moeder dat t nu natuurlijk geen verrassing meer is als we weer zwanger zijn, omdat ze weet dat we nog een derde willen. Toen zei ze al 'ja maar we weten toch niet wanneer het raak is?' Dus blijft toch wel een verrassing ;)

Terug
Bovenaan