Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Balen he annemarie. Hier heerst frustratie. Het is weer 2 dagen warmer en de warmte hangt hier in het appartement nu al. Nu kan mijn vriend niet klaar komen omdat als hij te actief is het heet is en hij het schijnbaar niet kan grrrr sorry voor de details maar ben echt gefrustreerd. Volgens mijn oude cyclus 2 dagen over tijd. Volgens mijn laatste nog 8 dagen wachten pffff.

Hoe is het met jullie allemaal? Het is zo stil hier. Moest het forum ver weg zoeken.

He dames! Sorry voor m'n afwezigheid de afgelopen dagen. Erg druk geweest met van alles en ook weer niets...

Verder zit ik ook niet lekker in m'n vel en is dit forum er een beetje bij ingeschoten.

Balen Annemarie!! Vooral dat het allemaal zo lang moest duren! Ik hoop echt voor je dat het de volgende ronde raak is!

weet je al wat meer saxy? Of nog steeds geduldig aan het wachten? Snap wel dat je gefrustreerd bent! Niet leuk zo, maar voorlopig wordt t niet echt koeler  succes ;-)

Afgelopen dagen ovu-testen gedaan en geklust. Gisteren nog een donkere streep gehad en vandaag was er niets meer te zien. Gisteravond nog even gezellig geweest hihi... Hoop dat t geholpen heeft. Nu weer 2 weken wachten.

Hey ladies!

Er is iets 'geks' aan de hand hier... gisteren heb ik een echo gehad vanwege mijn 'symptomen ' dat ongesteld waar ik het over had heeft niet doorgezet en is gebleven bij 3 dgn lichtbruin slijmverlies (sorry vies praatje ) nu begon ik weer sterker te ruiken, nog wat gekke dingetjes en jawel weer zo'n positieve zwangerschapstest waarvan je denkt hoe vaag wil je hem hebben het streepje??  Hij is echt vaag nog...

Dus doorgestuurd en ik krijg die echo en ze ziet mooi dik baarmoederslijmvlies en beweging in de baarmoeder er zat een inimini zwart ringetje in de baarmoeder wat zou kunnen duiden op een zwangerschapsringetje....

Owkeeee hartstikke leuk natuurlijk alleen worden dit 2 lange weken...waarin ik toch hoop op duidelijkere streepjes en vooral 20 aug een echo waarin blijkt dat ik dan toch zwanger ben! Raar hoor echt zo gek dit...

@sproet86

Spannenddd ik hoop dat het raak is!! Wat een gedoe he steeds ik snap het wel...

@saxy86 god dan zou ik ook pissig zijn hoor! Wat een gedoe he die mannen...

Heb je nog symptomen?  Of niets op dit moment??

Liefss

Oh jeetje wat spannend zeg!! Gaan vast twee hele lange weken worden. Wel fijn dat er een echo gemaakt is en dat je serieus bent genomen.

Ik duim voor je!

Net terug van vakantie en heel de nacht door gereden dus helemaal op!

En ik heb op 7 aug na 3 negatieve testen en positieve test gehad. Dus die dag nog een test gedaan en weer een heel licht streepje. Net in Nederland een digitale gekocht en dik vet zwanger! 2-3 weken. Dus 4 tot 5 weken en denk zelf morgen 5. Dan klopte mijn gevoel van eisprong.

Ik kan het bijna niet geloven dat het voor d e tweede keer in een keer raak is! Wij zijn zo blij en gelukkig met dit nieuws. Nu 2 september termijn echo en hopen op een mooi kloppend hartje.

Jullie alle heeeel erg veel succes en hoop jullie snel ergens te spreken in een zwanger zijn topic! Ik hou deze wel in de gaten want ben benieuwd en duim met jullie mee.

Gefeliciteerd Irma! Wat een goede thuiskomer 😉

hoe voel je je?

geniet van het groeiende leven in jou en hoop met je mee op een goede echo!

wanneer ben je volgens jouw berekening uitgerekend?

Dank je wel.

Ik voel me prima...Wel meer honger maar dat moet toch echt gevuld worden met gezonde dingen want ben z'n 5 kilo aangekomen afgelopen maand. Soms een beetje misselijk maar verder prima!

Ik ben 14 april uitgerekend volgens mijn berekening.  Zou mooi zijn.

8 maart is mijn dochter jarig dus mooi een maandje later.  Ben zo benieuwd hoe mijn kinderen gaan reageren. Vooral mijn dochter van 4,5 zal het geweldig vinden

mijn vriend (31) en ik (27) proberen het ook vanaf deze maand. Als het goed is woensdag mijn eisprong gehad, dus de hele week om de dag wel actief geweest. Nu twee week wachten, al is de kans natuurlijk klein... Zo direct de eerste maand direct resultaat te krijgen wat je graag wilt. Moeilijk hoor.. Geduld hebben! Al dat wachten! Succes allemaal en gefeliciteerd irma

Terug
Bovenaan