Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Dankjewel Irma.

Ja saxy. Die heb ik verschillende geprobeerd inderdaad, maar omdat de oorzaak van mijn depressie een persoonlijkheid- en angststoornis is heeft dat minimaal effect. Toch heb ik er dus wel enige baat bij gehad en wel een tijd gebruikt. Maar toen ik zwanger wilde worden afgebouwd omdat die schadelijk zijn. Vervelend dat je er ook last van hebt. Jou pillen mogen wel met de zwangerschap dus? Dat is wel fijn

Ik weet nog niet hoe het gaat lopen met de schildklier. Dokter laat er nog niks over los, dat maakt me vooral zorgen. Nog even afwachten op de verdere bloedonderzoeken.

<span style="line-height: 1.5;">Wij hebben besloten deze ronde over te slaan. De kans op miskraam en/of afwijkingen is te groot. En ik wil er dan niet willens en wetens mee doorgaan. </span>

Succes allemaal :)

He bah wat naar Faith!! Maar alleen deze ronde overslaan of laat je het helemaal los? Waardoor komt het dan dat de kans op een miskraam/afwijking groter is?

ben net ongesteld geworden 😤

baal echt. Dag 24 al ipv 26-28 de afgelopen 4 keer. En m'n ovulatie was ergens in t vorige weekend. Geen pijl op te trekken dus. Heb ook meer last van krampen dan de vorige keren 😕

ga weer een stapeltje testen kopen en dan niet een weekendje weggaan. Zodat ik net zolang kan testen totdat ik een positieve test heb. Duurt me echt te lang 😁

Ja Faith die van mij mogen met zwangerschap krijg wel een bevalling in het ziekenhuis daar door maar dat vind ik niet erg had ik bij mijn dochter ook. Toen omdat mijn vruchtwater op was. Nu door de medicijnen bijvoorbaad al. En de huisarts en verloskundige of misschien wel gynacoloog gaan extra controleren. Want ik kan niet zonder helaas.

Balen sproet op naar een betere ronde dan. Ik zit nu in de tijd dat ik volgens mijn gevoel meest vruchtbaar ben. En ben ik weer ziek wordt er niet goed van. Mijn huisarts zegt dat ik teveel werk, en teveel druk op me neem. En daardoor over vermoeit ben. Hij zegt ook dat ik voor mij zelf moet gaan kieze zeker omdat ik zwanger wil worden. Dus ben nu aan het uitrusten en hopen dat de koorts en vermoeidheid afneemt. Ondanks dat proberen we wel door te gaan om deze ronde zwanger te worden. Maar ja is afwachten natuurlijk.

Faith balen dat je even moet overslaan. Ga je wel verder of voorlopig helemaal niet?

Aaah Sproet dat is balen :( :(

nou dat komt omdat de schildklier je hele hormoonhuishouding regelt, het fijne weet ik er niet van maar in ieder geval heeft het invloed op de rijping en innesteling en alles wat komt kijken bij zwanger worden.

Ik stop tot ik meer weet en iets van medicatie heb of operatie? weet nogsteeds niet wat de oorzaak is dus .. als we dat weten weet ik meer. Maar heel rot wel ja.. Had gehoopt vandaag de uitslagen te hebben maar ze waren nog niet binnen, morgen maar weer bellen :p ik ga ze gewoon stalken hoor haha. Maargoed hoop dat ik volgende keer weer een goede bloedwaarde kan hebben, en anders dan ook nog even overslaan. Dat is gewoon het verstandigste maar vind het wel klote.

Oke Saxy, ja nou goed dat je ze dan inneemt. Kun je ook niks aan doen, je lichaam maakt dan gewoon niet voldoende gelukshormoon aan, toch? Dat is al erg genoeg. Niks om je voor te schamen ( of doe je dat ook niet ?(meer?))

Ja is wel moeilijk voor jezelf kiezen, daarom goed dat je dokter het nog even benadrukt. Hoop dat het je gaat lukken om langzaam wat meer nee te gaan zeggen enzo dan :) Je kunt het wel ;)

Nee schaam me er niet meer voor faith ma 4 jaar. In het begin wel hoor maar nu echt niet meer. Heb het gewoon nodig. En als je het zelf hebt en er over praat hoor je pas hoeveel mensen meer. Bij mij is het ook een gedeelte aangeboren aan beide kanten blijkt.

Wat een gedoe allemaal meiden. En dat ben ik chagrijnig omdat ik ongesteld ben geworden. Das t enige waar ik mee zit haha. Hoop dat jullie je snel weer beter voelen en dat de uitslagen er snel zullen zijn, Faith! Is dat ook een verklaring voor je eerdere miskraam?

Ongesteldheid wil nog niet echt doorzetten. Heel irritant. Nu waarschijnlijk morgen, als ik de hele dag shoppen ben met m'n moeder. Perfecte timing.

Voel je je alweer iets beter saxy? Beterschap anders!

Nou je hebt alle recht om chagrijnig te zijn hoor! vind het ook elke x kut. Ja die timing is inderdaad een beetje vervelend.

mogelijk wel een verklaring daarvoor, maargoed dat kun je nooit vaststellen natuurlijk ;) De uitslagen zijn er nogsteds niet -_-  irritaaaant

Pfff duurt lang!! Zouden ze er wel al moeten zijn? Zeker door de vakantie...

hier nog steeds niet veel aan de hand. De hele dag met maandverband gelopen, just in case. Maar t was niet meer dan t einde van een menstruatie. Wel de hele dag kramp, vanmorgen misselijk. Zou toch fijn zijn als t nu ff doorzet. Dan kunnen we weer opnieuw gaan beginnen.

Terug
Bovenaan