Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Hey dames!

Ik zou vandaag mijn nod hebben al is dat lastig te bepalen als je zo onregelmatig ongesteld bent en dik 10 dagen, 3 dgn niet vloeit en dan weer 2 dgn bruin/rood verliest...

Nu kon ik het niet laten er een zwangerschapstest tegen aan te knallen natuurlijk heeeel licht positief.. ik ben nog niet euforisch aangezien ik eerder zulke lichte testen had en dat eindigde in een miskraam...

Dus ik wacht nog tot volgende week donderdag is de test niet donkerder dan zal het niet oké zijn. Ik ben dan zeker niet teleurgesteld Dani is as zondag 5 mnd dus het is al heel wat als het nu gelukt is zonder hormonen spuiten etc!

Succes sproet!  Als het niet doorzet toch nog FF testen meid you never no!  Had mijn zusje namelijk ook bleek toch echt zwanger...

Hey annemarie gefeliciteerd hoop dat het nu goed gaat bij je.

Hier gaat het al iets beter al slaap ik nog heel veel. We klussen wel door ik wil geen kans mis lopen. Is wel zwaar nu maar het lukt.

Als het niet goed door zet zou ik ook testen sproet misschien wel innestelingsbloed?

Nou t heeft eindelijk echt doorgezet. Dus weer niets. T was deze keer de eerste keer dat t niet lukte, terwijl we echt dichtbij de eisprong geklust hebben. En t was niet raak. Ik geef nu al die implanon de schuld, terwijl m'n man zich nergens druk om maakt. Weer een hele maand wachten....

ik zeg toch voorzichtig gefeliciteerd Annemarie! En ik hoop heel erg dat ie volgende week nog veel positiever is!! Laat je t weten?

Balen dat je nog steeds zo moe bent saxy! Hoop dat t ondanks je vermoeidheid lukt  succes!

Annemarie proficiat! Heb je vandaag of gister nog een test gedaan?

Balen dames, die vermoeidheid, wachten op uitslagen en wederom ongesteld! Grrr! Soms is het allemaal zo frustrerend dat het niet loopt zoals je hoopt.

Ik ben als het goed is nu niet meer, of amper, vruchtbaar want heb me eisprong denk ik al gehad. Volgens mijn laatste cyclus zou ik 2 aug ongesteld moeten worden. Kan dus met de test die ik in huis heb as dinsdag al testen. Ik heb er weinig vertrouwen in al heb ik daar niet echt een goede reden voor. Op 1 ding na, ik dacht dat ik me eisprong had en net op die dag was mijn man wat overwerkt en gestrest dus helaas niet kunnen klussen. De rest van afgelopen 2 weken is dat helemaal goed gekomen dus we wachten af. Zou super zijn als ik nu aantal. Niet ongesteld op vakantie, het gat wordt niet te groot met onze tweede en gewoon weer een wonder die erbij gaat komen.

Dames alle heel veel succes. Ik lees elke dag even maar via mij tel. Is het niet altijd handig met reageren ivm Teruglezen qua namen

Hey dames!

Ja ondertussen nog wel een test gedaan die leek iets donkerder te worden, maar ik ga nu echt FF niet meer testen ik maak mezelf helemaal gek jow!

Het is zoals het is.... als alles goed gaat ben ik blij maar dat ben ik pas als die streepjes donkerder zijn en een dogitale ook zegt dat ik zwanger ben...dit is nu nog niet het geval en dit soort lichte streepjes ben ik enigszins huiverig voor...

Maar geen drama mocht ik toch ongesteld worden dan weet ik iig dat het weer werkt daar van binnen  :)

@sproet getverdemme balen man!!! Het is ook gewoon niet leuk als alles niet gewoon hoppatee meteen lukt eerlijk is eerlijk!

Ik hou jullie op de hoogte en wens jullie nog een fijne zaterdagavond.

Liefsss

Hier gaat het iets beter begin op te knappen. Volgens mijn kalender maandag de ei sprong dus moet nog ff aan de bak.

Balen sproet hoop voor je de volgende ronde raak. Ik hoop dat natuurlijk voor iedereen. Als het bij mij nu raak zou zijn heb ik er net zolang over gedaan als bij mijn dochter.

Duimen irma dat het toch gelukt is.

Annemarie succes

Heb net zitten tellen als mijn cyclus weer normaal is dan is zaterdag mijn nod is die niet normaal dan 10 augustus. Dus weet niet wat ik er mee moet. Wachten wordt ik gek van pfff

Ik ben toch ongesteld geworden dames en de testen zijn nu echt negatief.  Volgende ronde beter.

Liefs

@saxy ik herken het hoor ik snap ook geen jota van mijn cyclus

:-(

Terug
Bovenaan