Nog een 3e kindje?

hoi meiden

ik  had  gisteren mijn nod en heb nog geen rd op bezoek dus ben   benieuwd of ik al zwanger ben heb nergens last van dus afwachten maar .
ben niet iemand die heel snel een test doet kan nog wel denk ik dan kan nog altijd wel die rd op bezoek krijgen.
maar goed ik vind het wel leuk al het zo is weer een kleintje er bij en alle tijd   voor hem haar want de andere twee redden zich goed .
groetjes pien

Hoi Pien.
Wij hebben nu een dochter van net 8, een zoon van 4 jaar, en ruim 9 mnd, en nu dus een kleine meid van 10 weken.
Ik vind het leeftijdsverschil fijn hoor, lekker de tijd voor de jongste, en die slaapt veel nog, zodat de oudste twee ook hun aandacht kunnen krijgen.
En je kunt veel meer  als gezin genieten van het zwanger zijn, als wanneer je andere kindjes het nog niet mee krijgen omdat ze misschien heel jong zijn.
Dus ik zie geen nadelen.
Ja, alleen misschien dat je weer opnieuw moet beginnen met al die spullen meeslepen, van luiers en voeding etc, en het gezeul met die maxicosi..Maarja, als je denkt hoe kort die  periode  maar is?
De jongste past zich hier erg goed aan aan ons al bestaande ritma, en slaapt al vanaf drie dagen na de geboorte door!
Niets mis mee dus!
Groetjes Rina

Hoi,

Espiritfreak, wij zijn er nog niet helemaal over uit wanneer we er voor gaan. Zal toch wel wrsch eind van het jaar worden. Dit momenteel nog steeds in dubio. Wil wel het gevoel hebben dat ik er klaar voor ben. Voel me wel wat stom, want dat had ik bij  de  2de helemaal dat ik nog even wou wachten, maar ja dit is natuurlijk ook nr.3.
Wij willen als ik al weer zwanger zou worden weer niet weten wat het wordt. Ik vind het leuk om verrast te worden bij de bevalling. Maar ik was bij de pretecho wel harstikke nieuwsgierig, maar kon me inhouden.
We heben in het weekend trouwens wel wat onbeschermd geklust, "voor het zingen de kerk uit"haha, de kans dat ik daar van zwanger wordt is geloof ik klein, toch? Zit wel in mijn vruchbare week. Gebruik zelf geen anticonceptie pil. Zit jij ook aan de pil of niet?
Ik heb net ook even gekeken bij de chinese conceptietabel en het klopt inderdaad. Als we eind v/h jaar er voor gaan is er een grote kans op meid(als het tenminste lukt). Het zijn bij mij in de  tabel heel veel m-tjes.
Mel, leuk om je hier ook te treffen! Ik hoop echt voor jullie dat het spontaan lukt en binnenkort natuurlijk.
Pien, spannend zeg net je NOD voorbij, wanneer ga je testen als je niet ongi wordt?
groetjes melanie

Hallo

Pien heel veel succes ik zal voor je duimen dat de rd weg blijft.

Ik heb 2 jongens 4 jaar en 1 1/2   op zich zal ik het erg leuk vinden om een meisje te krijgen (ik voel me wel een schuldig als ik het zeg) ik heb zo;n fijne band met mijn moeder en dat zou ik ook graag willen met mijn dochter.
Ik ben gisteren op kraam bezoek geweest bij mijn vriendin ze heeft haar 3e kindje gekregen, nou dan begint het wel extra te kriebelen hoor toen ik dat ventje op schoot had heerlijk.

Groetjes van Kyra

Hoi Kyra,

Je hoeft je heus niet schuldig te voelen als je dat zegt. Dat is jouw gevoel en je bent gewoon eerlijk. Dat zegt ook niks over dat je met jongen niet blij zou zijn, toch? Wij hebben een meisje en jongen en heb dus dat gevoel niet, maar ik begrijp je wel.
groetjes melanie

Hoihoi,

Pien nog geen RD gezien? Je hebt nog geen test gedaan? Ik zou er denk ik wel een test tegenaan gegooid hebben, maar ja ik heb op dat gebied dan ook weinig geduld.

Melanie, ik gebruik al een heel tijdje geen pil, tussen nr 1 en nr 2 heb ik geen pil geslikt en nu sinds ik gestopt ben met de borstvoeding (afgelopen mei) ook niet. En tja, er is natuurlijk altijd een kleine kans dat je toch zwanger wordt hè ook al ga je "voor het zingen de kerk uit". Toen wij afgelopen maand onbeschermd geklust hadden (achteraf ook in de vruchtbare periode) had ik 1st zoiets van oh als ik maar niet zwanger ben, maar dat gevoel sloeg erg snel om in goh ik hoop dat ik zwanger ben geworden, hoewel die kans natuurlijk erg klein is.

Kyra, ik kan me jouw gevoel wel voorstellen dat je toch nog graag een meisje zou willen. Met meisjes doe je toch andere dingen als met jongetjes. Mijn man zegt ook met een jongetje komt er straks technisch lego in huis ed en hij zou dat wel erg leuk vinden. Zijn jullie zijn al wel bezig met nr 3?

Toedels!

Hoi Espitfriek

Ja we zijn vanaf mei bezig en vanaf juni loop ik bij de gyn omdat ik geen eisprong had, nu met medicijnen wel.
Tuurlijk zou ik ook blij zijn met een jongen, maar een meisje lijkt me gewoon ook heel bijzonder.

Groetjes van Kyra

hallo,mijn naam is marjolein,en heb een zoontje joey van 5 en een dochtertje van 2,zij heet lo-ann.we zijn ook bezig voor een derde kindje,ik hoop dat ik op de goede forum zit,want ik heb helaas 3 keer een miskraam gehad,maar nu heb ik het idee dat het mischien wel raak kan zijn,het is nog afwachten hoor,maar bij al mijn kinderen,ik wist het gewoon,vraag me niet hoe dat kan,gewoon een gevoel.ben ook erg benieuwd naar jullie verhalen,mag ik mee kletsen,groetjes marjolein.

Terug
Bovenaan