Nog een 3e kindje?

hallo

tuurlijk iedereen mag mee kletsen hoor !!!
nou bij mij nog steed geen rd te bekennen en ik ga zobndag denk ik testen dan ben ik een week overtijd!! spannend he!!

ik heb twee jongens en ik heb ook geen voorkeur of het een jongen of meisje moet worden als het maar gezond is en drie jongens kan ook erg gezellig zijn.
dus meiden ik ben nog even aan het duimen draaien
groetjes pien

Hoi,

Kyra, heb je bij je vorige zwangerschappen ook medicijnen gebruikt voor je eisprong, of is dit nu alleen nodig? Ik hoop dat je nu snel zwanger zult raken.

Marjolein, gezellig dat je meekletst! Heb je al een test gedaan, of wil je toch nog even afwachten? Spannend hoor! Ik hoop voor jou dat je gelijk hebt en dat je een gezonde zwangerschap tegemoet gaat.

Pien voor jou ook al zo'n spannende tijd, wel zwangerschapsverschijnselen of (nog) niet? Je kunt je nog steeds bedwingen om geen test te doen?

Groetjes,

Kyra,
Ik heb een onregelmatige cyclus, en daarom weet ik ook niet wanneer mijn eisprong is, en of ik er wel een heb. Bij mijn eerste heb ik clomid gebruikt om zwanger te raken, de tweede was een kadootje...   Ik mag nu van mijn huisarts naar de gyn., maar we zijn er nog niet uit of we er voor over hebben.     Wat voor medicijnen gebruik jij ?
Kan wel voorstellen dat je graag een dochter wil, zelf heb ik er twee en heb beide keren ook wel iets gehoopt dat het meiden zouden worden. Bij mijn oudste vooral om de naam door te geven die ik zelf heb, mijn moeder, mijn oma en overgrootmoeder heten allemaal hetzelfde. Bij de tweede leek het me leuk voor mijn dochter om een zusje te hebben. En nu lijkt het me leuk om een echt meidengezin te hebben met 3 dochters. Maar als er een zoon bij zou komen, is dat natuurlijk ook leuk voor de verandering. Het belangrijkste is dat het gezond is.

Pien en Marjolein, spannend hoor.

Zelf heb ik net RD gehad, dus we gaan de komende tijd vroeg naar bed !

groetjes Mel

Hoi  

Espritfreak, ik heb nog nooit medicijnen nodig gehad.
Bij de 1e was ik ongepland zwanger, wel erg gewenst hoor
Bij de 2e was super gepland en binnen 1 1/2 maand zwanger.
Na de laataste zwangerschap werd ik niet meer ongi, vorig jaar nov bij de gyn terecht gekomen, en sinds juni aan de medicatie, wat kan het toch raar lopen hé.
maar elke zwangerschap begint bij ons op een andere manier hahaha

Mel, ik gebruik ook clomid 1e maand 1 tbl 2e maand 2tbl en 3e maand 3 tbl.
Het verschil tussen 2 en 3 tbl is niet duidelijk aanwezig vandaar dat ik volgende maand weer terug ga naar 2 tbl (nu maar hopen dat dat niet nodig is)

Verder hier alles rustig, maar dat kan ook haast niet anders toch met een nod op uiterlijk 11 okt

Groetjes van Kyra

hoi meiden

hier even een berichtje

ik ben heb nog steeds geen rd's en voel ook nog niks geen klachten en niet misselijk
man wat duurt wachten lang maar goed er is hoop!!

groetjes pien

Pien,
Heb je al een test gedaan? Ik hoop voor jou dat je zwanger bent!

Kyra,
Tja, wel vreemd dat je niet meer ongi werd. Is wel fijn dat er in ieder geval medicijnen zijn die je lichaam een handje  kunnen helpen. En hoe je dan zwanger wordt maakt niet uit, als je maar zwanger wordt of niet dan!

Enne Mel30 Succes met klussen!

Hallo Meiden,

Pien, hoe is het met jou? De rd al gezien? of inmiddels een test gedaan?
Espiritfreak, zijn jullie inmiddels ook al bezig voor nr3 of toch nog maar even wachten?
Mijn rd zitten er weer aan te komen en ben echt aan het afstrepen hihi. Nog 2 maandje en wij zijn eind van het jaar en dan gaan we ervoor. Heb er echt zin in. De tijd gaat echt snel voorbij, maar ja wat wil je ook met 2 van die kleintjes in huis hihi.
groetjes melanie

Hoi meiden

En Pien heb je ook inmiddels een test gedaan?
Mijn nod is vandaag en ben best zenuwachtig.
Ik ga morgen een test doen en dan gaan we 's middags op vakantie.

Goetjes Kyra

Terug
Bovenaan