nog geen duivels???

A

Anoniem

Guest
Hallo !!!!!!!!!!!!

zijn er nog meer aanstaande zwanger kippen die net zoals ik vandaag ongi moeten worden en het nog niet zijn?????

laat mij het weten en veel suc-6 allemaal

hoe is het met beppie123???????

volgens mij berekening zou ik 27-09-06 mijn Nod moeten hebben, ik heb alleen vandaag al de hele dag een raar gevoel in mijn onderbuik, een soort van zeurende druk, heb ook het gevoel dat ik steeds moet plassen?? Hoop dat ik niet ongie wordt!! Iedereen duimen maar voor elkaar

Hoi,
ik had gisteren ongi moeten worden, maar tot vanmorgen in ieder geval niets te bekennen. Begin wel een beetje raar gevoel in mijn buik te krijgen, maar misschien ben ik er teveel mee bezig.
Ooooooh ik hoop het zo, 3 mnd geleden een MK gehad, het mag van mij nu wel weer gaan gebeuren eigenlijk!
Laten we heel hard duimen.....
Liefs,
Sandra

Hoi Bonus,

Geldt niet voor mij, maar leef met je mee goed!!? Succes en houd ons op de hoogte!

lfs Joet

Hai Miss Rubyred. en de andere meiden die reageerde

heb je dat drukkende gevoel normaal niet als je ongi moet worden dan????

ik heb n.l. ook zòn drukkend gevoel in mijn buik en dat trekt naar richting anus.

super gespannen borsten maar geen menstruatie krampen zoals we die kennnen.

heb ook ook gen hoofdpijgehad wat ik normaal wel heb een dag voor mijn ongi.

voel me nu heel raar duf en heb nergens zin in.

zal ik alvast een test kopen???

quote: SandraW reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2006 11:56:23'));

Hoi,
ik had gisteren ongi moeten worden, maar tot vanmorgen in ieder geval niets te bekennen. Begin wel een beetje raar gevoel in mijn buik te krijgen, maar misschien ben ik er teveel mee bezig.
Ooooooh ik hoop het zo, 3 mnd geleden een MK gehad, het mag van mij nu wel weer gaan gebeuren eigenlijk!
Laten we heel hard duimen.....
Liefs,
Sandra

Hoi Sandra weet je nog wat jij voelde toen je vorige keer zwanger raakte??? Is dat te vergelijken met nu???

Hoi,
de vorige keer was ik aan het eind van de dag helemaal afgedraaid, had ontiegelijke zere borsten (kon ze niet meer respectvol borsten noemen, maar toen waren het echt tieten hihi), had constant honger (net als nu), was wat prikkelbaar en wilde het liefst alleen zijn. Verder zo nu en dan een wat zwaar gevoel in mijn buik, net als bij begin ongi (heb ik nu ook). Maar verder eigenlijk niet. Die borsten, die waren het vervelendst eigenlijk, maar kon er verder heel goed mee leven hoor, ging eigenlijk allemaal zonder echte klachten!

Nu nog steeds geen ongi te bekennen en heb me voorgenomen morgenochtend te testen, dan heb ik lekker het huis voor mij alleen, moie gelegenheid dat ik zo!

Hou je me op de hoogte?

Liefs,
Sandra

Terug
Bovenaan