wat lief dat jullie allemaal reageren, het besef dringt daardoor steeds meer door.
Jullie hebben wat vragen gesteld, als ik ze allemaal onthouden heb zal ik ze meteen even beantwoorden; Ik ben vanaf feb. bezig, toen heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen! In mei ben ik voor het eerst zwanger geraakt, maar dat is na 8 weken, tijdens mijn vakantie in Griekenland mis gegaan, helaas. Nu heeft het dus weer 3 maanden geduurt ongeveer, yippie!!
Ik voel me eigenlijk niet anders als anders! Bij de eerste zwangerschap had ik vreselijk zere borsten, nu eigenlijk niet. Ze voelen wel anders, zeker als ik geen BH draag, zoals savonds na het douchen, maar zijn zeker niet zo pijnlijk! Heb wel af en toe een wat zwaar gevoel in mijn buik, maar dat kan ook komen door het vele water drinken. Verder voel ik me eigenlijk wel prima, ben alleen wel snel moe, vooral met sporten (volleybal) wil het niet altijd even makkelijk gaan. Mijn benen, met name kuiten reageren er heel errug op. Verder wat puistjes, maar echt geen gekke dingen ofzo!
Heb het mijn man nog niet verteld, heb hem net wel gemaild dat ik een verrassing voor hem heb, maar hem kennende weet hij datalvoor hij thuis is. Ik kan nooitiets verborgen houden, hij komt er altijd welachter,zelfszonder ergens naar te zoeken. Dus ben benieuwd of hij nog reageerd voor hij thuis is. De teststick lig nog in de badkamer, kan ik er elke keer als ik naar de wc moet even naar kijken, dan ziet mijn man het vanmiddag ook!
Bonus, succes met de spanningen joh. Ik zou vanmiddag ofzo gewoon testen, ookal heb je je ochtend urine niet opgevangen. Mijn eerste plas heb ik vanmorgen ook om 7 uur gedaan, moet te nodig, had geen tijd om toen te testen. De volgende keer, dat was kwart over 9 heb ik getest! Succes meid en ik duim voor je! En natuurlijk ook voor de rest he!!
Liefs,
San