nog geen duivels???

bedankt meiden!!
Ik ga er van proberen te genieten, maar het besef moet eerst nog echt even komen hoor! Pffff ikben nog nooit zo zenuwachtig geweest terwijl ik nog in bed lag vanmorgen,poeh hee!
Ik hoop dat ik hiermee mijn "virus" kan versprijden......meiden,zorg dat je er ook mee "geinfecteerd" raakt!
Succes allemaal.
Lfs,
San

hoelang was je bezig?? spannend hoor heb je het je man al verteld?? xx

Hoi Sanda,

Ik kreeg helemaal de kriebels van je berichtje!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! geniet vam je zwangerschap!

Lfs Joet

hoi Sandra

Gefeliciteerd.

Ik zit nog steeds te wachten op mijn ongi en heb al getest, niet zwanger.Baal enorm.
Marjolein

Hoera, gefeliciteerd Sandra!
Wat superfijn dat je zwanger bent! Ga er lekker van genieten, veel plezier. Laat je even weten hoe het met je gaat? Ik zat er vanmorgen nog aan te denken, zou ze zwanger zijn? Dus toch!

liefs
Fee Julia

Hai Sandra,

wat ontzettend goed joh,!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Yes ben zo blij voor je.

ik ga zo de test halen want ook ik ben nog niet ongi en voel niets in die richting....
zou het ook raak zijn bij mij.heb alleen vergeten om mijn ochtend urine op te vangen stom he ben je er zo mee bezig en dan vergeet ik dat. ben vannacht 3 keer bed uit geweest om mijn maandverband te checken.......

moet ik nu met testen wachten tot morgen vroeg????

en Sandra wat voel je nu in je buik en zo meer....Of ben je nu even verdoofd vanwege alles....

hier een dikke knuffel van mij en als alles goed gaat houdt jij in de eerste week van juni een wolk van een baby in jouw armen..
houdt on nu ook op de hoogte???

kusjes van Bonus die nog even in spanning zit............

Sandra,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Fantastisch!!!

Bonus,

Succes met je test, ik ben erg benieuwd!

wat lief dat jullie allemaal reageren, het besef dringt daardoor steeds meer door.
Jullie hebben wat vragen gesteld, als ik ze allemaal onthouden heb zal ik ze meteen even beantwoorden; Ik ben vanaf feb. bezig, toen heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen! In mei ben ik voor het eerst zwanger geraakt, maar dat is na 8 weken, tijdens mijn vakantie in Griekenland mis gegaan, helaas. Nu heeft het dus weer 3 maanden geduurt ongeveer, yippie!!
Ik voel me eigenlijk niet anders als anders! Bij de eerste zwangerschap had ik vreselijk zere borsten, nu eigenlijk niet. Ze voelen wel anders, zeker als ik geen BH draag, zoals savonds na het douchen, maar zijn zeker niet zo pijnlijk! Heb wel af en toe een wat zwaar gevoel in mijn buik, maar dat kan ook komen door het vele water drinken. Verder voel ik me eigenlijk wel prima, ben alleen wel snel moe, vooral met sporten (volleybal) wil het niet altijd even makkelijk gaan. Mijn benen, met name kuiten reageren er heel errug op. Verder wat puistjes, maar echt geen gekke dingen ofzo!
Heb het mijn man nog niet verteld, heb hem net wel gemaild dat ik een verrassing voor hem heb, maar hem kennende weet hij datalvoor hij thuis is. Ik kan nooitiets verborgen houden, hij komt er altijd welachter,zelfszonder ergens naar te zoeken. Dus ben benieuwd of hij nog reageerd voor hij thuis is. De teststick lig nog in de badkamer, kan ik er elke keer als ik naar de wc moet even naar kijken, dan ziet mijn man het vanmiddag ook!

Bonus, succes met de spanningen joh. Ik zou vanmiddag ofzo gewoon testen, ookal heb je je ochtend urine niet opgevangen. Mijn eerste plas heb ik vanmorgen ook om 7 uur gedaan, moet te nodig, had geen tijd om toen te testen. De volgende keer, dat was kwart over 9 heb ik getest! Succes meid en ik duim voor je! En natuurlijk ook voor de rest he!!

Liefs,
San

Terug
Bovenaan