nog geen duivels???

HALLO IEDEREEN DIE NIEUWSCHIERIG IS NAAR MIJN TEST....................

NOU DEZE IS     IS     ISSS........HELAAS NEGATIEF. GA MORGEN ECHT OHTEND URINE TESTEN ALS IK DAN NOG NIET ONGIE BEN..

SANDRA AL EEN BEETJE BEKOMEN VAN DE SCHRIK???

iK BEN TROUWENS 37 EN VANAF FEB MET DE PIL GESTOPT

GROETJES

Hoi Bonus,
shit hee dat je test negatief is, ik voelde eigenlijk dat ie positief had moeten zijn,maar helaas.......Ach ik voel ook zoveel gekke dingen op het moment!
Probeer het morgen inderdaad nog een keer, maar dan met je eerste plasje, de HCG concentratie is in je ochtendurine het hoogst, tenminste als je de verhalen moet geloven.

Ben ondertussen wel bekomen van de schrik hoor. Ben lekker in huis bezig, de boel moet weer eens schoon gemaakt worden, dus ben lekker bezig. De teststick ligt er nog, dus als ik er langs kom kijk ik elke keer even of het wel echt waar is hihi! Maar het gaat goed hoor, begin het nu te beseffen en strakkies komt manlief ook thuis, dus dan kunnen we ff samen genieten!

Succes morgenochtend en laat het weten he, denk alleen dat ik het dan pas morgenavond of maandagochtend lees, krijg visite morgen!
Succes he!

Groetjessss

Dag dames,

Al veel gelezen van jullie maar nooit echt geschreven, bij deze de primeur!
Moet aan het eind van deze week weer ongi worden   (ronde 5) op de een of andere manier vind ik het nu wel echt spannender dan de maanden daarvoor, wil het nu ook zo ontzettend graag. Maar goed ben volgends mij niet de enige hier .

Heb ook veel last van mijn onderbuik en meestal als ik ongi mioet worden krijg ik een aantal dagen van te voren echt een knal hoofdpijn, hebben julile daar ook last van?

groeten en succes allemaal!
Ans

Terug
Bovenaan