Nog geen ovulatie gevonden dag 21

<p>Ik kan geen foto uploaden. Gebruik de testen van sensitest. De dipsticks.  Maar zit nu op dag 21 en er komt nog geen 2e lijn. </p><p>Klopt het dat je menstruatie precies 14 dagen na je ovulatie komt?  Ga over 2 weken op vakantie en hoopte natuurlijk niet ongesteld op vakantie te zijn maar ga er nu wel van uit. </p><p>Maar hebben meer mensen een late ovulatie?? Ik ben vanaf dag 10 al gaan testen wel wat zonde van de testen haha. Maar hoor graag meer mensen die een late ovulatie hebben. Op welke dag hebben jullie de ovulatie? En testen jullie ook 1x per dag?  Ik test elke dag rond 19.00 En drink vanaf 15.30 niets meer.  </p><p></p>

Hallo,
Dit is een beetje afhankelijk van je cyclus.
Ikzelf heb een cyclus van 28 dagen en meestal rond dag 14 mijn ovulatie. Rond een dag of 2 van te voren slijmerige afscheiding en dan weet ik dat het tijd is. 
Als jij een cyclus van bijv 33 dagen hebt kan het inderdaad zijn dat je eisprong pas rond dag 20 komt enz, dus belangrijk is om je cyclus te weten.
Succes x

Heyyy
Ik heb altijd een late ei sprong meestal tussen de 21 a 24 dagen.
Omdat mijn cyclus ook verschilt van 32 tor 46 dsgen.
Vorige ronde werd ik zelfs 11 dagen na mn ei sprong ingesteld die ik meten op dag 21.
Dus het  kan zijn dat je een late eisprong  hebt.
Weet niet hoelang  je cyclussen normaal  zijn ?

Hoi kkkk
Ik heb mijn vorige ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Ik heb mijn ovulatie pas gevonden op dag 28. Wel weer raar is dat hij bij mij 4dagen lang positief bleef. Maar als je cyclus langer duurt is het niet raar als je, je ovulatie na de 14 dagen vindt. Ik gebruikte zelf trouwens de digitale versie van sensitest. Die geeft een + of - dus lekker duidelijk ?

Hai! 
Mijn cyclus is gem. 28 a 29 dagen. Ik gebruik ook de ovutesten van sensitest en heb meestal rond dag 15/16 mijn piek en rond dag 17/18 mijn ovulatie. Ooit wel eens geprobeerd in de middag te testen? Bij sommige mensen duurt de piek 1 a 2 dagen, maar bij andere ook maar een paar uur. Ik gebruik naast de senitest ook een digitale clearblue als bevestiging. Zodra de sensitest knalt dan de cb er direct na om te kijken of deze een smiley geeft. Deze maand ging dit heel goed, ben nu aan het wachten op mijn NOD. 

Bedankt voor jullie vele reacties. Weet niet zo goed hoelang mijn cyclus is. Ivm dat ik een doorbraakbloeding kreeg tijdens pilgebruik. En toen 3 dagen later ben gestopt met de pil midden in strip. Heb toen 6 dagen gebloeid. 
Weet dus niet als ik moet tellen vanaf de doorbraakbloeding of vanaf het stoppen met de pil. Was inderdaad wel lang wachten. 35 dagen vanaf stoppen met pil. En 38 na doorbraakbloeding. Maar hoopte dat mijn cyclus nu korter zou zijn en het alleen de eerste keer wat langer duurde. Maar denk dan dat mijn cyclus gewoon langer is. 
Ben op dag 10 begonnen met de ovulatietesten dus dat is wel vroeg genoeg neem ik aan?  
Ik kan niet in middag testen omdat ik dan werk. En las dat ochtendurine ook niet verstandig is dus daarom doe ik het na mijn werk rond 19.00 dan ben ik altijd thuis. 

Om.19:00 is prima  hoor dat doe ik ook omdst ik werk. Ik drink dan vanaf 3 uur ook niks meer en kan duidelijk een piek vinden.
Je piek zal vast nog komen als het goed is?

Terug
Bovenaan