Nog geen ovulatie gevonden dag 21

Als je net gestopt bent met de pil kan het zijn dat het nog wel even duurt voordat je een regelmatige cyclus hebt.
Ik heb wel in het begin 3 maanden moeten wachten totdat ik ongesteld werd, dat zijn dan dure testen. Na 1,5 jaar had ik een cyclus van 28 dagen.

Inderdaad, als je net pas gestopt bent met de pil kan het nog iets langer duren omdat je nu helemaal nog niet zeker kunt zijn van een Regelmatige cyclus. 
Uitgaan van 28 dagen hoeft hier dus niet het geval te zijn. Als je blijft doortesten zul je hem vast vinden, maar vergeet niet dat daar ook zomaar nog eens dagen/weken overheen kunnen gaan.

Bedankt voor jullie reacties. Ja dacht dat als je stopt met de pil de eerste keer langer kunt wachten op je eerste officiële menstruatie
 Daar moest ik 35 dagen op wachten. Dus ging er nu vanuit dat wat korter zou zijn. Maar nee. Misschien heb ik wel lange cyclus weet het niet meer zo goed hoe het was voordat ik begon met pil. Wel onregelmatig want het was altijd een verassing wanneer ik ongesteld werd weet ik nog wel.  
Hoop de komende dagen een streepje te mogen vinden. Morgen dag 23 en nog niet ovulatie gevonden. Klussen maar wel om de dag nu. Begin volgende cyclus in ieder geval niet op dag 10 alweer denk ik.. want dat is wel wat zonde van de testen toch? ??

Ik moet zeggen dat ik erg slechte ervaringen heb met dipsticks van sensitest.. als ik die dingen moest geloven had ik wel 4x per maand een eisprong.

Oh meen je? Had gegoogled en sensitest en clearblue kwamen bijna overal als beste uit de test. Aangezien ik clearblue te duur vond heb ik sensitest maar gekozen. Al wordt het zo ook wel duur als ze nooit eens positief testen haha. Maar mijn cyclus is gewoon heel erg lang denk ik. ?   vandaag helaas weer geen positieve test. We gaan rustig door... 

Ik vond hem ook nooit en toch 2x binnen 3 maanden zwanger. Testen maakte me alleen maar onzeker dus ben ermee gestopt en aan de hand van mijn afscheiding gaan kijken wanneer ik vruchtbaar was

En  bedoel je dan die billing ofzo methode. Dat je echt wat afscheiding van je baarmoedermond haalt? Of gewoon de afscheiding in je ondergoed in de gaten houdt? Haha

Ik gebruik de ovulatie  testen van de kruidvat en vind deze super fijn  ik zie ze lang zaam oplopen en 2 dagen een knal streep en dan weer afnemen  
Misschien  die eens proberen  en super duur zijn ze ook niet ? 

Terug
Bovenaan