Nog geen ovulatie gevonden dag 21

Maar zouden die beter zijn als de dipsticks van sensitest?  Zit inmiddels op dag 26 en nog steeds geen duidelijke streep gezien. Begin wel wat ongeduldig te worden. Las dat als je cyclus boven 40 dagen is je geen ovulatie hebt? Maar ik ga wel gewoon doortasten tot ik ovulatie gevonden heb of ongesteld wordt denk ik.. 

Maar je bent net gestopt met de pil dus het kan inderdaar zijn  dat je misschien je ovulatiepas over een week 2 weken 3 weken 2 maanden evt hebt 
Ik wil je niet onzeker maken maar er zijn ook dames die na het stoppen van de pil pas naar 3 maanden ongesteld  worden
Ik denk dat je misschien beter  naar een tijdje pas aan ovulatie testen kan beginnen eerlijk gezegd. En dat je je lichaam even de tijd moet geven weer zn draai te vinden .
Dit maakt je onzeker en je gaat dingen  lezen op internet wat misschien  voor jou niet eens aan de orde is en je alleen maar bang maakt?
Geef het de tijd en maak het regelmatig  gezellig met je vriend en wie weet ?

Ja mijn eerste cyclus was ong. 35 dagen Dus dacht zal wel weer rond dat zijn. Maar lees dat het inderdaad wel veel kan verschillen. Maat vind het zo zonde om nu te stoppen met testen omdat ik al 26 dagen gehad heb dus straks stop ik en komt ie net dan. Haha 
Heb 51 testen dus ga gewoon rustig door denk ik. ?

Ohhh dat zijn er veel haha
Ja gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor?
En niet teveel opzoeken op internet daar staan vaak horror verhalen op .
ik heb ook lange cyclussen soms over de 40 dagen en gewoon  een ei sprong  en al een gezond  kindje  rond lopen dus het kan ?
Succes ?

Hii kkkk,
Na mijn miskraam ben ik met ovulatie testen begonnen. In de app die ik bijhield kon ik precies zien wanneer ik mijn eisprong had. Geheel volgens de app ben ik gaan klussen.
Die maand geen zwangerschap. Ik ben toen gaan kijken wanneer ik zwanger was geworden van mijn miskraam. Ik hou alles bij en wist precies op welke dag ik zonder condoom had geklust. Dit was 2 dagen na mijn menstruatie. 
Toen ben ik terug gaan kijken wanneer ik zwanger ben geraakt van mijn zoontje. Ook dit was na mijn menstruatie. 
Nu met de ovulatie testen ben ik er achter gekomen dat mijn eisprong direct 1 dag na mijn menstruatie is. Mijn cyclus is 30 dagen.
Wat ik wil zeggen is dat je ovulatie misschien eerder is ipv later.
Hopelijk heb je er iets aan ♡

Bedankt voor je reactie ;) maar ik zit al op dag 26 en heb nog geen menstruatie dus denknniet dat mijn ovulatie al is geweest. Heb vanaf dag 9 getest. En vorige cyclus was 36 dagen dus denk nu eerder juist nog veel langer. Maar ga gewoon elke dag voor testen tot ik hem vind hahaa

Inmiddels dag 32 en nog steeds geen positieve ovulatietest .. vind het wel wat vreemd maar hoop dat ik gauw een positieve test krijg. Weet dat het kan komen omdat ik pas in juni gestopt ben met de pil. Maar lees hier zoveel over een cyclus van 28 dagen dat ik daar soms wel jaloers van wordt haha?

Die cyclus van 28 dagen kan nog wel komen,nadat de pil is uitgewerkt. Ik heb cyclussen gehad van 3 maanden na het stoppen van de pil. Maar nu al jaren cyclus van 28 dagen

Terug
Bovenaan