Nog geen ovulatie gevonden dag 21

Ik zit in hetzelde schuitje, alleen dan na de bevalling. Vorige maand had ik een cyclus van 40 dagen met mijn ovulatie pas op dag 33. Nu zit ik alweer op dag 25 en nog steeds niks te bekennen. Ik temperatuur omdat we over een tijd voor een tweede zouden willen gaan en ik graag in de gaten hou of mijn cyclus normaal wordt. Voor de eerste was het ook al een rommeltje en varieerde mijn cyclus van 21 tot 31 dagen. De cyclus dat ik zwanger raakte ovuleerde ik pas op dag 42. Dit was de eerste cyclus dat we er echt voor gingen. Wat ik wilde zeggen, zelfs als het niet 'normaal' wordt is er geen man overboord ;)

@liesle bedankt voor je reactie. Fijn dat je toen zwanger bent geraakt. 
Vandaag weer getest en weer niets heb elke dag niets Had alleen 6 dagen geleden een hele lichte streep. Maar volgens de voorbeelden moet hij echt wel donker worden dus ga er vanuit dat dat het ook niet was. Blijf rustig door testen haha. Kan dus ook pas na de 40 dagen positief testen.. Ben benieuwd wanneer ik een positieve test krijg te zien. Haha

Heb je ook goed naar het onderscheid lichte /donkere test bij de voorbeelden op de sensitest verpakking gekeken? Ik bleek lichte test resultaten te krijgen, maar die kunnen dus wel positief zijn als een kant van de test streep even donker is als de controle streep. Ik had nog wat testen liggen en had vandaag een positieve test, maar nu moet wel nog even mijn temperatuur omhoog. Dag 25/26 is nog altijd beter dan dag 33 ?

Jaa heb ook gekeken naar die achterkant maar zelfs bij de lichte testresultaten is die streep aan linkerkant donker. En bij mij is het echt heel erg licht. Als ik er foto van maak zie je het bijna niet eens. Maar test wel rustig verder. Heb 1x dus een lichte streep gehad en daarna echt alleen streepjes die je bijna niey ziet haha. Heel licht. Blijf testen totdat ik mijn menstruatie heb of een betere positieve test zie haha. Volgende week op vakantie maar testen gaan mooi mee in de koffer 

Even een update. Heb de testen meegenomen in de koffer haha. Ben op vakantie.  Zit vandaag op dag 39,  En eindelijk een ovulatie. De streep is donkerder dan de teststreep dus ga ervan uit dat ik eindelijk mijn ovulatie heb gevonden.  
Heeft het nut om meerdere keren per dag te klussen?  Of is dat beetje nutteloos?? Hahaha 

Terug
Bovenaan