quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2008 20:54:55&apos

);
Hallo Imd,
O, ja, dat had ik ook! De weegschaal sloeg door!
En waarom ben je toen ingeleid?
Gaan ze het gewicht van je kindje nu ook weer in de gaten houden?
Bij mij word het waarschijnlijk ook weer een dikkertje, ik hoop dat ze het ook weer in de gaten houden, en dan wordt ik ook liever ingeleid.
Bij de anderen was ik ook nog eens flink overtijd.
Maarre, jouw buik is toch nog wel een stukje dikker als de mijne denk ik!
Ik ben ingeleid omdat ons kindje bij de 40 weken 10-11 pond zou gaan wegen en dat was wel een beetje veel van het goede, ik heb ME/CVS dus is inleiden (en je kunnen voorbereiden de dagen ervoor dmv slapen) wel extra fijn, daarnaast hield ik zoveel vocht vast dat ik geeneens slippers van 2-3 maten groter soms aankon en dat was zeer pijnlijk.
Dus ik ga nu proberen met accupunctuur het overmatige vocht proberen te voorkomen, en ik krijgweer groeiecho's om te voorkomen dat het kindje te groot word, ik had bij deze op een paar mm na een totaalruptuur dus niet erg wenselijk

(licht uitgedrukt)
Meeste zeggen dat inleiden zwaarder en pijnlijker is maar ik ken niet beter en vond het reuze meevallen eigenlijk.. ze bleven maar vragen om een ruggeprik maar die wilde ik helemaal niet (dat schijnt dan weer gebruikelijk te zijn??!!)
@Bloemetje; prachtige buik meid!! mooi rond, ja ik draag echt alsof ik een voetbal heb ingeslikt haha (heel anders bij mijn zoon die liep meer ovaal (dus ook snel bij mijn maag) nu heb ik nog een smallere taille als voor mijn zwangerschap