nog helemaal geen buikjes

Al je het leuk vind dat ik eens wat voor je maak (bv je zwangerschap tot nu toe) mag je me altijd eens mailen hoor kan ik eens kijken OF ik wat leuks kan maken voor je!
isabel@martin-isabel.nl

wat hebben jullie dikke buiken zeg :)
ik had verwacht dat bij mij me navel nu ook wel naar buiten zou staan maar dat doet die nog niet.

Ik had eigenlijk altijd gedacht dat ik een mooie ronde buik al ronde de 4e a 5de maand zou hebben. Ach de kleine groeit goed en doet het goed en dat is het belangrijkste.

DAT is idd het allerbelangrijkste meis.. maar zelfs een lief en klein buikje is leuk om te showen hoor (en heeft niet de nadelen van een grote buik) straks weer sneller in model..

die van mij is opeens gezakt (net als bij mijn eerste ongeveer dezelfde termijn) FOEP zo naar onderen haha morgen heb ik controle misschien is ze ook al ingedaald hihi

Hoi,

Imd,
Vind jou echt zulke mooie buik hebben he. En je ziet hem steeds weer groeien.
Foto met het eendje op je buik vind ik trouwens erg leuk hihi.
En buik al gezakt, zou best kunnen. Je eerste kindje was ook met deze tijd al gedaald?
Ik stond gister ergens voor een grote spiegel met me blote buik. Heb thuis geen lange spiegel, haha, moest toch wel ff twee keer kijken hoor. Buik is toch best groot :)

Eind van de week weer nieuwe foto van mijn buik.

Liefs

ja vreemd genoeg blijft er beweging inzitten maar gelukkig niet zo heel veel (anders viel ik nu al om) ja bij Dean onze zoon zat ik de foto's te kijken en daar was ie ongeveer hetzelfde gegaan opeens omlaag in een bal :p

ja we worden nu "lekker rond" he? nog maar een paar weekjes en we willen die buik weer weg hebben :p

Terug
Bovenaan