nog helemaal geen buikjes

32 weken.

Imd, erg mooie foto, ook jij straalt helemaal hoor, hihi. En foto dat je in bad ligt, vind ik ook erg mooi.

Junior, mooie buik, en inderdaad, je straalt helemaal, echt mooi hoor. :)

thx meiden...
iedereen zegt het dat ik zo straal..
ik ben ook helemaal happy, ik mag dan wel klachten hebben maar het is zo iets moois. Kan niet wachten totdat ik haar in mijn armen kan sluiten.

Maar jullie hebben ook een mooie buik :)

Hoi,

Simone,
Elke keer zie je weer een mooie groei van je buik. Hihi, echt heel erg mooi.
En nog geen straie te zien. :)
Hier wel, pff, hele buik staat onderaan vol :-(
Maar niets aan te doen.

Ik zal vandaag of morgen nog eens fotootjes maken van mn buik.

Liefs

hoi bloem,

Bij Mart had ik ook geen straie, ik hoop bij deze zwangerschap ook niet, maar kan nog komen he.. de laatst groei spurt is in aantocht hihi

Maar ben wel blij met mijn buikie hoor, en ach ja straie zou het ergste ook niet zijn, heb je teminsten iets om aan te herkennen dat je zwanger bent geweest toch?
mijn borsten zijn daarin tegen niet zow mooi meer hoor.. die zijn bij Mart van cup A na een D gegaan, dus die zijn wel behoorlijk uit teleefd hihi nu zijn mijn borsten niet zo hard gegroeit, maar denk dat ze strax ook niet meer zo mooi zijn, wie weet laat ik er dan wat aan doen, want na de BV enz zijn het helaas net 2 theezakjes :S

groetjessss

Hoi,

Ja,
De straie, daar is niets aan te doen. Het is jammer. Maar ja, weten we inderdaad dat we zwanger zijn geweest hihi.
En mn borsten. Die zijn nu van Cup D naar F gegaan.
Baal dr wel van. Want heb 5 jaar geleden borstverkleining gehad. Toen had ik E. Dus zijn nu groter dan toen. En heb nu ook behoorlijk last van nek en schouders. Maar wss dus door de groeiende borsten.
Gaan je borsten met borstvoeding ook nog groeien?

En na BV kan je inderdaad nog altijd er wat aan laten doen.
Maar, na zwangerschap van je zoontje is de straie dus weg gegaan?

Liefs

hoi bloem

neej de straie op mijn borsten blijven helaas.
en ja tijdens de BV groeien je borsten ook nog en kun je ook van die heerlijke harde borsten krijgen (net beton) stuwing :S

ma ja we zien hoe het bij deze gaat... kheb der zon zin in :D

Terug
Bovenaan