nog helemaal geen buikjes

quote: imd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2009 08:48:39'));

ja vreemd genoeg blijft er beweging inzitten maar gelukkig niet zo heel veel (anders viel ik nu al om) ja bij Dean onze zoon zat ik de foto's te kijken en daar was ie ongeveer hetzelfde gegaan opeens omlaag in een bal :p

ja we worden nu "lekker rond" he? nog maar een paar weekjes en we willen die buik weer weg hebben :p

Raar is dat he.. nu willen we een zo dik mogelijke buik hebben maar zodra de bevalling achter de rug is willen we weer zo een strak mogelijk figuur hebben hahaha

Ik wil dus een foto plaatsen maar dan krijg ik een foutmelding ?!?!
Dat ik max 50 aaneengesloten karakters per woord mag gebruiken. Is het een link dan moet ik de link op de hele url zetten maar op een kort woord?!?!

snapt iemand dit??

wat een mooie tekening zeg ik wilde die ook laten maken op de beurs maar het was helaas vol :( supergaaf!

Ja ik kopieer en plak altijd mijn foto's (ik ga naar mijn eigen site klik op kopieren en ga dan hier staan en "plak" is het makkelijkst volgens mij :)

hier is mijn 33 weken fotocollage (die linkse is ook op de beurs genomen door zwangerfoto.nl)

Terug
Bovenaan