Nog maar 1 dag om je foto te plaatsen....

He tammy

Het staat er wel maar dan moet je bij de foto even naar boven scrollen. Het staat dan boven de foto.......lekker zo'n knuffel!! Monique mama van Emma     staat er als het goed is.

Groetjes Monique

ieloon whahaha als Renzo geen stem krijgt dan saboteer ik dit forum zorg dat niemand meer kan forummen whahhahah .....nee hoor ook al zou hij geen stem krijgen dan nog blijft hij mijn allermooiste kanjer ;-)...samen met Timo dan

Jaaaa Laura is voor mij ook de leukste van al die kindjes! Maarre daarna zijn ze allemaal even leuk en ik denk dat mijn stemmen pas vlak voor sluiting binnenkomen, dan kan ik nog even kijken wie er op Laura stemt . Hoe bedoel je vriendjespolitiek . Nee hoor, ik ga morgen wel even rustig kijken!

ik heb mijn stemmen al wel klaar leggen hoor kweet alleen nog niet wie ik op 1...2...en 3 zet want dat maakt voor mij eigenlijk niets uit ;-)...vind het wel leuk worden nu ...en idd alle kindjes vind ik even leuk ......en mooi en aandoenlijk maar goed we moeten een keus maken helaas ik ga gewoon op alle kindjes stemmen

Terug
Bovenaan