Nog maar 1 dag om je foto te plaatsen....

Ja, eerst vond ik het een beetje een eng idee om te moeten gaan stemmen ivm scheve gezichten, maar nu vind ik het eigenlijk alleen nog maar heel grappig! Ik ben niet zo'n zenuwpees wat dat betreft, maar een beetje spanning erin gooien zoals met dit topic vind ik wel humor!

heb ik precies zo ik wilde eerst zelf niet eens meedoen omdat ik zoiets had van je krijgt boze gezichten en ieder vind zijn kindje toch de mooiste maar het is lol toch en scheve gezichten is hier zeker de bedoeling niet van .....ik kijk zelfs al weer uit naar de volgende wedstrijd en welk thema ze verzonnen heeft

ik denk dat het een hoe was kan   je worden foto wordt hahahaha....we zullen zien.
Tuurlijk is het niet de bedoeling dat je boze mensen krijgt, je eigen kind staat ongeacht toch altijd op nummer 1!!!

hahaha kan niet wachten..

gr tammy

Ik hoop niet dat iedereen hier elkaar de hersenen in gaat slaan hoor. De wedstrijd is puur voor de fun toch?

Maar we hebben nu 47 inzendingen.
In de topic die ik ga openen voor de stemmen zal ik tevens een lijst plaatsen met alle namen erop.

Ik ga  NIET kijken welk kindje het leukste is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............................................want dat is onmogelijk. Ze zijn allemaal leuk. Ik ga echt kijken naar wat ik een leuke foto vind. En dat is heel wat anders dan naar het leukste kindje kijken. Zo kun je ook geen scheve gezichten krijgen................................toch??

Anne

Terug
Bovenaan