Nog maar 1 dag om je foto te plaatsen....

We lopen ook alleen maar te geiten hoor! Ik denk dat ik met mijn ogen dicht er van iedere pagina 1 prik. Als je naar de kindjes gaat kijken, ben je verloren. Ieder kindje heeft wel iets wat je er leuk aan vindt! Ik ga echt niet vervelend worden als mijn meisje geen stemmen krijgt, hoor .

Hoi,

Eindelijk heb ik een keuze gemaakt, gewoon kijken na de foto... want alles kleintjes zijn leuk! Is wel erg moeilijk hoor om een keuze te maken... Alvast voor diegene die ik niet kies 'sorry dit keer niet, misschien de volgende wedstrijd".... Ik hoop dat alle boze mensen nu tervreden zijn...

Hihihi Wel stemmen op joshua he???

grt suuz mv joshua 8-2-07

heb er zin in, ben erg benieuwd, toch is het best moeilijk om te stemmen want bij iedere foto hoort een gevoel dat de moeder natuurlijk heeft, maar heeft de stemmer hetzelfde gevoel, afw8ten maar......

leuk idee trouwens om een thema bij de foto's te doen.... ben benieuwd naar het eerste thema.....

haha, ja op wie ik moet stemmen wordt  één van de moeilijkste beslissingen van mijn leven!! Hoe  kan  ik nou in hemelsnaam tussen al die lieve  koppies kiezen?  Elke keer als er weer een nieuwe foto geplaatst wordt denk ik weer, jaaa die is leuk die kies ik!  

Gelukkig blijven we elkaar allemaal aardig vinden, toch?!! (behalve als niemand op Yanick stemt )

Hoi hoi, ook ik vind het erg moeilijk om te kiezen zeg. Al die mooie koppies!

Vind het idd ook best spannend om te kijken, straks stemt er niemand op mijn meisje...hahaha. Ach voor ons blijft ze toch wel de mooiste.
Iedereen succes met stemmen en wachten op de uitslag. Ik zal zelf gaan voor Sophie.
Groetjes, Anne

Terug
Bovenaan